Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان در استان یزد:

برگزاری دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در یزد/لایحه کمک مالی به هیئت با تائید امور مالی شهرداری به شورا رفت


رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان در استان یزد در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان در استان یزد در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در یزد خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شنا، دوومیدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی، کاراته، تکواندو و کشتی برگزار می‌شود.

اکبر حدادی افزود: در ابتدا قرار بود میزبان 600 ورزش‌کار باشیم که به دلیل استقبال خوب ورزشکاران ناشنوا این تعداد به 1200 نفر افزایش‌یافته و در 9 رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت.

حدادی ادامه داد: تعداد 284 بانو و 864 آقا در قالب 32 تیم به مدت 5 روز در این رشته‌ها با یکدیگر رقابت خواهند کرد و یک‌صد داور هم از فدراسیون‌های مختلف برای قضاوت میهمان یزدی‌ها هستند.

وی بابیان اینکه مسابقات از فردا با برگزاری مسابقات فوتسال آغاز خواهد شد افزود: اما مراسم افتتاحیه روز 5 شنبه ساعت 4 بعدازظهر در ورزشگاه 6 هزارنفری شاهدیه خواهد بود.

حدادی خاطرنشان کرد: در این مراسم وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان بهزیستی کشور و مقامات استانی هم حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان در استان در خصوص حاشیه‌های مالی برگزاری این المپیاد هم گفت: خوشبختانه جلسه بررسی لایحه درخواست کمک مالی از شهرداری برای برگزاری این مراسم به‌صورت زنده از سایت شورا پخش شد و تنها بودجه‌ای که برای ما در نظر گرفته شد میلی 100 میلیون ریال پذیرایی ناهار یا شام توسط شورا و همکاری ناوگان حمل‌ونقل بود که آن‌هم تاکنون در این زمینه اقدامی صورت نگرفته و بحث‌هایی که در فضای مجازی توسط برخی افراد بابت عدم اطلاع امور مالی شهرداری از این کمک مطرح‌شده صحت ندارد و درخواست کمک مالی هیئت با تائید امور مالی شهرداری لایحه شده و به صحن علنی شورا رفت و علت دوفوریتی آن عدم تشکیل کمیسیون‌های شورا بود.

وی با قدردانی از همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف با هیئت ورزش‌های ناشنوایان برای برگزاری این المپیاد اظهار داشت: هرچند برخی گلایه‌مندی‌ها در این زمینه مثل محل‌های در نظر گرفته‌شده برای تبلیغات وجود دارد اما درمجموع از همه‌کسانی که در این زمینه کمک کردند تشکر دارم.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار