Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسئول کانون بسبج هنرمندان شهرستان ابرکوه خبر داد

برگزاری دومین فصل از شبستان هنر بسیج هنرمندان ابرکوه


مسئول کانون بسبج هنرمندان شهرستان ابرکوه از برگزاری دومین فصل از شبستان هنر بسیج هنرمندان ابرکوه خبر داد.

مسئول کانون بسبج هنرمندان شهرستان ابرکوه در گفتگوبا یزدامروز؛ از برگزاری دومین فصل از شبستان هنر بسیج هنرمندان ابرکوه خبر داد و گفت: این برنامه ویژه متولدین فصل تابستان کانون بسیج هنرمندان این شهرستان بوده و با حضور فرمانده سپاه، رئیس جهاد کشاورزی، شهرداران ابرکوه و مهردشت، شورای شهر مهردشت، مسئول بسیج ورزشکاران و استاد سید احمد علوی برگزار شد.

رضا عباسی افزود:در این برنامه که به مناسبت گرامیداشت متولدین فصل تابستان تدارک دیده شده بود از استاد سید احمد علوی استاد برجسته خوشنویسی ایران و سردبیر تنها نشریه تخصصی خوشنویسی نیز تقدیر شد.

مسئول بسیج هنرمندان ابرکوه در ادامه اظهار داشت: همچنین از امام جمعه بخش بهمن و شهرداران ابرکوه و مهردشت  که هر سه متولد تابستان بودند به عنوان حامیان و متولیان برنامه های فرهنگی در این شهرستان تقدیر شد.

گفتنی است در این برنامه از 3 اثر تولیدی استاد وحید فتاحی مسئول انجمن صنایع دستی تسنیم بسیج هنرمندان هم رونمایی شد.

اهدای لوح تبریک تولد و کتاب به تمامی متولدین فصل تابستان،نمایش آثار هنری تولید شده توسط انجمن صنایع دستی و هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان در قالب عروسک بافی و تابلوهای معرق، شعر خوانی مسئول انجمن شعر ترنم، اجرای مرشد نوجوان کشوری، اجرای استندآپ کمدی، تقلید صدا، نورافشانی و پذیرایی با کیک تولد هنرمندان از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار