Navigation Navigation

محتوا محتوا

جانشین سپاه الغدیر استان یزد خبر داد

برگزاری رزمایش 12 هزار نفری در یزد


جانشین سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری رزمایش 12 هزار نفری بیت المقدس و کوثر در دومرحله در سراسر استان با شعار «چهل سال مردم یاری، امنیت و خدمت» خبر داد.

حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرنگار یزدامروز؛ از برگزاری رزمایش 12 هزار نفری بیت المقدس و کوثر در دومرحله در سراسر استان با شعار «چهل سال مردم یاری، امنیت و خدمت» خبر داد و گفت: مرحله اول این رزمایش در روزهای 23 و 24 آبان با بیش از 20 گردان بیت المقدس در شهرستان های ابرکوه، اردکان، بافق، خاتم و مهریز برگزار خواهد شد.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد افزود: مرحله دوم این رزمایش نیز با حضور 26 گردان بیت المقدس و کوثر در شهرستان های تفت، اشکذر، بهاباد میبد و نواحی مرکزی ثارالله و روح الله یزد و زارچ برگزار می شود

زارع کمالی تصریح کرد: با توجه به تهدبدات پیش رو بسیجیان حاضر در این رزمایش تاکتیک های مرتبط با عملیات های دفاعی، امنیتی، دفاع از کوی و برزن، امداد ونجات و مردم یاری را تمرین خواهند کرد.

جانشین سپاه استان هدف اصلی از برگزاری این رزمایش را خدمت رسانی به مردم به ویژه مناطق محروم و محرومیت زدایی دانست و ابراز داشت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، همکاری بسیجیان و همه دستگاهای مرتبط در زمینه خدمت به مردم اتفاقاتی خوبی از حراست از جنگل های خاتم گرفته تا برقراری امنیت محلات در قالب گشت های رضویون و همکاری با ناجا در زمینه تامین امینت محلات گردشگری رقم خورده است.

وی با اشاره به ماموریت اصلی سپاه و بسیج در زمینه خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: در این رزمایش بسیجیان علاوه بر خدمت رسانی در خصوص ارتقا توان رزم و امادگی تخصصی گردان ها برای مقابله با هر گونه تهیدید احتمالی اعم از سخت و نیمه سخت را تمرین خواهند کرد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار