Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزد خبر داد

برگزاری یادواره شهدای مداح در یزد در آینده ای نزدیک/ اعلام شماره سامانه پیامکی جهت ثبت نام در دروه آموزش مداحی


مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان از برگزاری یادواره شهدای مداح و معرفی شهید مداح شاخص برای اولین بار دراستان خبر داد.

مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزد در مصاحبه با یزد امروز؛ درخصوص فلسفه تشکیل این سازمان گفت: پس از گذشت 3دهه از انقلاب اسلامی ایران و در راستای حرکت به سمت تحقق جامعه اسلامی با فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای  سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی در کشور شکل گرفت.

محمدرضا محبی ادامه داد: این مجمع توانست پس از تشکیل خود، در زمینه ساماندهی مداحان حرکتی ممتاز انجام دهد و همینک در استان یزد بیش از 500مداح از مجموع 1200مداح و بیش از 700مدیر هیئات مذهبی از 1500مدیرهیئات تشکیل پرونده داده و با این سازمان مشارکت دارند.

محبی عینیت بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری را بزرگترین هدف این سازمان برشمرد و اضافه کرد: حضرت امام خامنه ای بارها و بارها در فرمایشاتشان به نقش ارزنده مادحین  درمقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن و مبدل ساختن آن به فرصت ها اشاره داشتند و در همین راستا سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی نیز تلاش دارد با مشارکت حداکثری صاحب نظران  دینی ،مداحان و مدیران هیئات به این مهم دست یابد.

این مداح اهل بیت؛ ایجاد وحدت و هم افزایی فکری در تحقق اهداف مقدس نظام را از دیگر اهداف این سازمان برشمرد و گفت: ظرفیت سازی ،جذب حداکثری و سازماندهی و هماهنگی همه کسانی که نسبت به کشور و انقلاب دلسوز و وفادار هستند و می تواند در صحنه های مختلف انقلاب اثرگذار باشد از مهمترین دغدغه بسیج مداحان به شمار می آید.

محبی با اعلام این مطلب که خوشیختانه  در تمامی شهرستان های استان دفتر این سازمان وجود دارد گفت:  برگزاری همایش های آسیب شناسی و شناخت تهدیدات فرهنگی در عزاداری های امام حسین (ع) و شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آن ها و تقویت نقاط قوت در سایه همدلی و مشارکت همه خدمتگزران خاندان عصمت و طهارت نمونه ای ازاقدامات سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی می باشد.

وی رسالت سوم این سازمان را کادرسازی و ارتقای فرهنگ کار تشکیلاتی عنوان کرد و گفت: ایجاد پیوند بین مادحین پیشکسوت و و جوان و بالا بردن بینش سیاسی مداحان و الگوبرداری مادحین از شهدای مداح می تواند نسل آینده مداحان ما را موثرتر در جامعه نشان دهد.

مسئول  سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان از برگزاری یادواره شهدای مداح و معرفی شهید مداح شاخص برای اولین بار دراستان خبر داد و گفت: برگزاری همایش سالانه با مداحان در ایام محرم،فاطمیه و رمضان و همچنین برگزاری دوره تخصصی مداحی برای مداحان جوان  از برنامه های پیش روی  این سازمان است

وی در پایان با اعلام شماره سامانه پیامکی 10009900900900گفت:علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند با پیامک نام و نام خانوادگی ،کد ملی و شماره تماس ثابت خود و یا از طریق تماس با شماره تلفن 03531242302جهت ثبت نام در این دوره اعلام آمادگی کنند .






آخرین اخبار آخرین اخبار