Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس اداره ورزش و جوانان یزد خبر داد

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان یزد


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار این هفته خبر داد.

به گزارش یزدامروز، داوود فتح‌آبادی اظهار داشت: دوران پرشکوه هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی و ایثارگری رزمندگان مخلص و ولایت‌مدار به برجسته‌ترین و پرشکوه‌ترین بخش تاریخ ایران تبدیل شده است.

وی افزود: شهدای ورزشکار با لبیک به فرمان امام خمینی(ره)، میدان ورزشی و قهرمانی را رها کردند و به میدان قهرمانی و المپیک عشق و ایثار شتافتند و پیروزی خون بر شمشیر را تجلی کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به عنوان یک اصل عمیق دینی و اعتقادی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان و پویای ایران اسلامی ضروری است.

فتح‌آبادی با اشاره به اینکه این موضوع یکی از اهداف برگزاری این یادواره شهداست، گفت: ایجاد موج فرهنگی و معنوی در جامعه ورزش از طریق تکریم و پاسداشت شهدای ورزشکار و خانواده معزز آن‌ها هم از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان یزد است.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با همکاری و مشارکت سازمان بسیج ورزشکاران، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و هیئت‌های ورزشی شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد راه‌اندازی نمایشگاه عکس شهدای ورزشکار، اقدامات فرهنگی و ورزشی ورزشکاران یزدی و ایجاد غرفه‌هایی با موضوع ایثار و شهادت از سوی هیئت‌های ورزشی شهرستان را از جمله ویژه برنامه‌های این یادواره دانست.

فتح‌آبادی تصریح کرد: این یادواره چهارشنبه سوم آذر از ساعت 18 در محل حسینیه ثارالله(ع) یزد با حضور مسئولین استان و شهرستان، خانواده معزز شهدا، ورزشکاران، جامعه ورزش و عموم مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تسنیم
 






آخرین اخبار آخرین اخبار