Navigation Navigation

محتوا محتوا

استاد نام‌آشنای اخلاق:

بی‌تدبیری دولت در گرانی بنزین خسارت‌های سنگینی بر مردم تحمیل کرد/ روحانی در یزد مردم را عصبانی کرد


حجت‌الاسلام عالی با بیان اینکه چرا باید به خاطر بی‌عقلی به مردم خود ضربه بزنند و بعد هم معذرت‌خواهی نکنند، عنوان کرد: رئیس‌جمهور چند روز قبل از گرانی بنزین در یزد و کرمان از یک فتنه‌گر با افتخار نام برد و به پیامبر اکرم(ص) نسبت دروغ داد و مردم رو عصبانی کرد.

به گزارش یزدامروز، ناکارآمدی و بی تدبیری‌های دولت نارضایتی اجتماعی گسترده و بی‌سابقه‌ای را نسبت به دولت در کشور حاکم کرده است.

روحانی تا جایی پیش رفته که حتی کسانی که تا قبل از این، خیلی اهل مسائل سیاسی هم نبوده‌اند امروز نسبت به این همه بی‌تدبیری نمی‌توانند بی‌تفاوت باشند. 

حجت‌الاسلام مسعود عالی خطیب توانا و مشهور، که کمتر در سخنرانی‌های او مسائل روز سیاسی مطرح می‌شد، از جمله افرادی است که نسبت به عملکرد دولت در جریان سهمیه‌بندی بنزین واکنش نشان داد. 

وی گفت: در دولت قبل با اینکه افزایش قیمت بنزین چشمگیر نبود، رهبر انقلاب به دولت دستور دادند اول از همه ذهن مردم را آماده کنند. اما حالا برای سه برابر کردن قیمت بنزین هیچ اطلاعی به مردم ندادند؛ قطعا رهبر انقلاب به این کار راضی نبودند‌‌ و دلیل اینکه ایشان خود را هزینه کردند این بود که جلوی یک فتنه  برنامه‌ریزی شده را بگیرند؛ زیرا مجلس تصمیم به لغو مصوبه بنزین را داشت و دولت نیز قرار نبود تصمیم مجلس را عملی کند با این کار آشوب‌ها پشتوانه قانونی به خود می‌گرفت.

این استاد اخلاق عنوان کرد: یقین دارم در بین تصمیم‌سازان و مشاوران دولت، خائن وجود دارد و به اسم می‌شناسم. 

عالی تأکید کرد: چرا باید به خاطر بی‌عقلی به مردم خود ضربه بزنند و بعد هم معذرت‌خواهی نکنند؟! 

وی با اشاره به سخنرانی پرحاشیه روحانی در یزد، تصریح کرد: رئیس‌جمهور در یزد و کرمان از یک فتنه‌گر با افتخار نام برد و به پیامبر اکرم(ص) نسبت دروغ داد و مردم رو عصبانی کرد.



Loading the player...



آخرین اخبار آخرین اخبار