Navigation Navigation

محتوا محتوا


تجلیل بازاریان بافت تاریخی از شهردار یزد +تصاویر


جمعی از معتمدین، روسای اصناف و بازاریان بافت قدیم یزد طی مراسمی از خدمات شهرداری تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش یزدامروز، روسای اصناف یزد با حضور در دفتر شهردار یزد از خدماتی که  شهرداری یزد در دوره پنجم شورای اسلامی شهر به شهر و شهروندان ارائه کرده تشکر و قدردانی کردند.

نماینده اصناف خاطر نشان کرد: نوروز ۹۷ بیشترین بازدید کننده اعم از میهمانان خارجی و داخلی را داشتیم که خود موجب رونق بازار و کسب و کار کسبه و اصناف مختلف شده بود.

شهردار یزد در این دیدار ضمن تشکر متقابل از اصناف گفت: شهر یزد شهری است که ریشه در تاریخ دارد، یک شهر اسطوره ای است و مردم یزد مردمی هستند که با سعی و تلاش توانسته اند این شهر را حفظ کنند و این همت والای مردم در بافت تاریخی یزد موجب شد که یزد به ثبت جهانی برسد و برای اینکه شهری شاداب و با نشاط داشته باشیم باید همه آحاد مردم دست به دست یکدیگر بدهند و برای آبادانی شهر کمک کنند و اگر بخواهیم که شهرداری همه کارها را انجام دهد زمان زیادی طول خواهد کشید.

جمالی نژاد اظهار داشت: شهرداری در حال حاضر از طرح ها و برنامه هایی که توسط اصناف برای سامان بخشیدن به بازار ارائه می شود استقبال خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این دیدار مقرر شد با همکاری کسبه و شهرداری نسبت به زیباسازی بازار اعم از جمع آوری تابلوهای فرسوده، رنگ آمیزی درب ها، کف سازی، بدنه سازی با محوریت شهرداری و با ارائه طرح به کسبه صورت پذیرد.

انتهای یپام/






آخرین اخبار آخرین اخبار