Navigation Navigation

محتوا محتوا

سنگربان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران:

تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکائی‌ها، نشان از زبونی آنان در برابر اقتدار این نیرو دارد


حمید بهزادپوربا اشاره به تحریم نیروی انتظامی کشورمان از سوی دولت آمریکا گفت: اقدام خصمانه آمریکائی‌ها را نتیجه انزوا و زبونی دولت مذبوح این کشور در برابر اقتدار و عظمت این نیروی جان‌برکف می‌دانم.

حمید بهزاد پور در گفتگو با خبرنگار یزدامروز، با اشاره به سابق دشمني آمریکایی‌ها با مردم ايران پیرامون تحریم نیروی انتظامی کشورمان از سوی دولت آمریکا گفت: پليس در هر كشوري مسئول امنيت شهروندان در درون مرزهاي آن كشور رابرعهده داشته و مهم‌ترین نهاد نظارت اجتماعی است .

سنگربان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان افزود: در کشور ما نیز نیروی انتظامی وظایف متعددی داشته و به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که بیشتر بخش‌های این نیرو وظیفه امنیتی و نظامی دارند.

بهزاد پور، استقرار نظم، امنيت و تأمین آسايش جامعه، مقابله با حرکت‌های مخل امنيت كشور، تأمین امنيت مراسمات مختلف و حراست از اماكن و تجهيزات غیرنظامی را بخشی از وظایف پلیس در ایران اسلامی برشمرد و اظهار داشت: بحمدالله این نیرو با جذب جوانان مومن و انقلابی از بدو تأسیس تاکنون درانجام وظیفه نهایت تلاش خود را مبذول داشته و این تحریم‌ها گواه این مطلب است که وظایف خود را به‌درستی انجام داده و می دهد.

وی تقدیم شهدای گران‌قدر به کشور در حوزه‌های مختلف را نشان از درستی حرکت نیروی انتظامی در مسیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دانست و ابراز داشت: دولتمردان آمریکائی علی‌رغم ادعاهای خود مبنی بر حمایت از ملت ایران  با هر فرد و نهادی که به ملت، صادقانه خدمت کند مشکل‌دارند و تحریم نیروی انتظامی توسط آنان به‌واسطه همین خوی استکباری است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در پایان اظهار داشت: بنده به نمایندگی از ورزشکاران استان یزد و اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی کشور از تلاش‌های مجدانه پلیس در عرصه‌های مختلف به‌ویژه تأمین امنیت تشکر کرده و اقدام خصمانه آمریکائی‌ها را نتیجه انزوا و زبونی دولت مذبوح این کشور در برابر اقتدار و عظمت این نیروی جان‌برکف می‌دانم.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار