Navigation Navigation

محتوا محتوا

آیت الله ناصری:

تحقق اقتصاد مقاومتی محور برنامه ریزی مسئولان قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: برنامه ریزی و حرکت برای تحقق اقتصاد مقاومتی محور فعالیت تمام مدیران اجرایی قرار گیرد.

به گزارش یزدامروز،آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار شهردار و مدیران مناطق و نواحی استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی عزم جدی مردم و مسئولان را طلب می کند.

وی ادامه داد: فعالیت ها و برنامه های مختلف در حوزه شهری که موضوع بسیار مهمی است باید همه با تاکید بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال و منویات مقام معظم رهبری باشد .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رعایت قواعد اقتصاد مقاومتی در تمام طرح ها و برنامه ها و بخصوص رعایت کیفیت در اجرای پروژه های مختلف شهرداری موضوع بسیار مهمی است.

ناصری گفت: سرعت در انجام امور مختلف شهری توسط مسئولان امر در بخش های گوناگون موجب جلب رضایت شهروندان است و باید همواره مدنظر متولیان امور شهری و فرهنگی قرار گیرد.

وی همچنین بر لزوم مشورت درست در امور مختلف ، اسلامی کردن و حفظ تقدس فضای شهر و نوآوری در امور شهری به عنوان یک نیاز و مطالبه تاکید کرد و باید جدی به آن رسیدگی شود.

در این دیدار شهردار یزد به ارائه گزارشی از عملکردها و فعالیت های شهرداری در چهار سال گذشته پرداخت.

از جمعیت یک میلیون و 100 هزار نفری استان یزد حدود 60 درصد در مرکز استان در شهر یزد زندگی می کنند که در سال گذشته توسط شهرداری فعالیت های عمرانی و فرهنگی مختلف اجرا شده است.

منبع: ايرنا






آخرین اخبار آخرین اخبار