Navigation Navigation

محتوا محتوا

رییس پلیس راه استان یزد:

تردد کامیون ها در مسیر های منتهی به مناطق ییلاقی استان در تعطیلات پایان هفته جاری ممنوع می باشد


رییس پلیس راه استان یزد از ممنوعیت تردد کامیون ها در مسیر های منتهی به مناطق ییلاقی استان در تعطیلات پایان هفته جاری خبر داد .

به گزارش یزد امــــروز،سرهنگ احمد مظفری روز یکشنبه افزود: تردد کامیون ها در مسیرهای منتهی به تمامی مناطق ییلاقی استان و بخصوص شهرستان های تفت و مهریز ممنوع می باشد .

 

وی علت منموعیت تردد کامیونها را در این مسیرها بخاطر حجم تردد وسایل نقلیه سواری و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی ذکر کرد .

 

رییس پلیس راه استان یزد خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس در ابتدای این مسیرها مستقر هستند و با رانندگان متخلف که به قانون بی توجه باشند طبق مقررات برخورد می کنند .

 

مظفری خاطر نشان کرد: ممنوعیت تردد انواع کامیون ها در محورها و جاده های اصلی و فرعی منتهی به ییلاقات استان طی روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه هفته جاری است .

 

وی با اشاره به اینکه در سه روز تعطیلی پایان هفته تردد به مناطق ییلاقی تفت و مهریز افزایش می یابد بر رعایت کامل مقررات توسط رانندگان تاکید نمود .

 

این مسوول بر حضور پلیس و گشت های محسوس و نامحسوس در تمامی محورها و جاده های مواصلاتی استان خبر داد که با اشرافیت کامل وظایف خود را انجام می دهند .

 

مظفری از رانندگان و مسافران نوروزی خواست تا در صورت وجود هرگونه مشکلی مراتب را به ماموران پلیس راه اطلاع دهند .

 

وی همچنین از موتور سواران خواست تا حتما از کلاه امینی استفاده کنند .

 

مسیر های منتهی به مناطق ییلاقی تفت و مهریز و بوِیژه مناطق خوش اب و هوای ده بالا، طزرجان، سانیج، درگاهان و چشمه تامهر در تفت و چشمه غربالبیز در مهریز همه ساله در ایام تعطیلات فصل های بهار و تابستان شاهد خیل حضور گرمازدگان کویر است.

 

منبع:ایرنا






آخرین اخبار آخرین اخبار