Navigation Navigation

محتوا محتوا

مديركل پدافند غيرعامل استانداری يزد خبر داد

تشکیل «قرارگاه دفاع فرهنگی» در استان یزد در آينده‌ای نزديک


مديركل پدافند غيرعامل استانداری يزد از تشكيل «قرارگاه دفاع فرهنگی» در آينده‌ای نزديک در این استان خبر داد.

به گزارش یزدامروز، محمدصادق طهماسبی، مديركل پدافند غيرعامل استانداری در نخستين نشست كارگروه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی پدافند غيرعامل استان اظهار کرد: برنامه ريزی ها برای تشكيل قرارگاه دفاع فرهنگي در استان با توجه به ثبت جهاني شهر يزد از سوي اداره كل پدافند غيرعامل استانداري و با همكاري اداره كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري انجام شده، نقش و وظايف دستگاه هاي عضو تبيين و مشخص شده و اين قرارگاه در آينده اي نزديك تشكيل مي شود.

دبير شوراي پدافند غيرعامل استان ادامه داد: فرهنگ بستر توسعه اجتماعي است و اگر فرهنگ تقويت شود مسائل سياسي، اقتصادي، اجتماعي و آموزشي اصلاح مي شود.

وي افزود: حضرت امام خميني(ره)، مقام معظم رهبري و بزرگان نظام تربيت يافته فرهنگ اصيل اسلامي و ايراني اند و شهر يزد نيز از ديرباز فرهنگ ناب را نمايندگي كرده و نمايندگان اديان مختلف در اين شهر با يكديگر زندگي توأم با صلح و مسالمت آميز داشته اند.

مديركل پدافند غيرعامل استانداري گفت: امروزه كه نظام جمهوري اسلامي ايران توانسته است فرهنگ ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي را به خوبي به مردم جهان معرفي كند تهديدهاي دشمنان تغيير يافته و نفوذ فرهنگي از مهم ترين اهداف آنها در آسيب زدن به نظام و ملت ايران است.

طهماسبي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري بيان كرد: پدافند غيرعامل و فرهنگ سازي آن مربوط به يك مقطع خاص نيست  و بايد در همه زمان ها و مكان ها مورد تاكيد قرار گيرد و خوشبختانه در دولت تدبير و اميد برنامه ريزي ها و تصميمات مهم و بسيار خوبي در حوزه پدافند غيرعامل انجام شده است.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار