Navigation Navigation

محتوا محتوا

عصر دیروز اتفاق افتاد

تصادف مرگبار بازرس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در یزد


حجت الاسلام غفاری، بازرس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بر اثر سانحه تصادف در جاده کمربندی تفت به یزد درگذشت.

به گزارش یزدامروز، حجت الاسلام غفاری، بازرس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بر اثر سانحه تصادف در جاده کمربندی تفت به یزد جان باخت.
حجت الاسلام شریفی، مسئول ستاد نماز جمعه استان یزد گفت: حجت الاسلام غفاری برای سرکشی از حوزه های نماز جمعه استان یزد به این استان سفر کرده بود که پس از سرکشی از حوزه نماز جمعه کهدوئیه در سفر به بافق در جاده کمربندی تفت به یزد بر اثر سانحه تصادف درگذشت.
وی افزود: دو سرنشین دیگر خودرو سواری شامل فرزند وی و مسئول ستاد نماز جمعه کهدوئیه هم در این تصادف مصدوم شدند که به بیمارستان منتقل شدند.
شریفی بیان کرد: این سانحه ساعت 3 بعد از ظهر دیروز اتفاق افتاد که پس از طی شدن اقدامات قانونی پیکر حجت الاسلام غفاری ساعتی پیش برای مراسم تشییع به تهران منتقل شد.
حجت الاسلام شریفی افزود: مرحوم حجت الاسلام غفاری بازنشسته سپاه بودند که افتخار جانبازی را هم در پرونده خود داشتند.
سرهنگ قانعی، سرپرست پلیس راه استان هم در خصوص علت حادثه گفت: خودرو سواری به علت خستگی و خواب آلودگی راننده و سرعت زیاد از جاده منحرف و واژگون شده است که بر اثر آن یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
قانعی گفت: در حادثه واژگونی خودرویی در جاده تفت به یزد دو نفر زخمی ویک نفر جان باخت.
دهقان، رئیس اورژانس و خدمات ایمنی استان یزد نیز در این زمینه بیان کرد: تیم اورژانس بلافاصله در محل وقوع حادثه حضور یافته واقدامات اولیه برای نجانت جان مصدومان حادثه انجام دادند که متاسفانه یکی از مصدومان به علت ضربه شدید در محل جان باخت ودو نفر مجروح هم به بیمارستان منتقل شدند و حال عمومی دو نفر مجروح حادثه خوب است.
انتهای پیام 






آخرین اخبار آخرین اخبار