Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

تعرض به رانندگان کامیون در استان یزد شایعه است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: تعرض به رانندگان کامیون، برای شرکت در اعتصاب شایعه است .

به گزارش یزدامروز، مهندس صادقیان در پاسخ به سوالی درباره پخش ویدئوهای تعرض به رانندگان کامیون گفت چنین موردی در استان یزد مشاهده نشده است و این ویدئوها نیز مربوط به چهارماه پیش است.

وی افزود کلیه کامیون ها از طریق پلاک کامیون و کد هوشمند قابل رهگیری هستند و نیروهای انتظامی، گشت های راهداری و پلیس راه در جاده های استان فعال هستند و با هرگونه تعرض یا تخلفی مقابله می کنند.تعرض به رانندگان کامیون شایعه است

مهندس صادقیان ادامه داد در هر حال اگر رانندگان با مورد خاصی نیز برخورد کردند می توانند با سامانه 110 پلیس تماس بگیرند تا با متعرضان برخورد قانونی صورت گیرد.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداریزد  در خصوص حل مشکل کمبود لاستیک کامیونداران نیز گفت  لاستیک در انواع سایزها در بازار موجود است و فقط در سه سایز برای خودروهای سنگین کمبود لاستیک داریم که با راه اندازی سامانه توزیع لاستیک تلاش کردیم رانندگانی که در سیستم بارنامه فعال هستند بتوانند به صورت عادلانه از سهمیه لاستیک برخوردار شوند.

صادقیان افزود لاستیک هایی هم که از دو انبار احتکار شده کشف شده بودند از حدود یک هفته تا ده روز دیگر از طریق این سامانه در اختیار رانندگان قرار می گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد با توجه به کمبودها برای واردات لاستیک کامیون از خارج هم اقدام کردیم که یک تیم فعلا عزام شده و اتحادیه شرکت های حمل و نقلی هم برای واردات اقدام کرده و امیدواریم تا یک ماه دیگر شاهد واردات لاستیک مورد رانندگان کامیون به کشور باشیم .






آخرین اخبار آخرین اخبار