Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه اشکذر:

تقویت فعالیت‌های فرهنگی؛ کاهش آسیب‌های اجتماعی را درپی دارد


امام جمعه اشکذر بسیاری از آسیب های موجود را ناشی از عدم شناخت و آگاهی افراد توصیف کرد و گفت: تقویت کار فرهنگی و دینی بهترین روش برای کاهش این نوع آسیب ها است.

به گزارش یزدرسا به نقل از  نسیم صادق، امام جمعه اشکذر در نشست ستاد ساماندهی شئون اسلامی با اشاره به انواع آسیب های فرهنکی در سطح فردی و اجتماعی اظهار داشت: آسیب های فرهنگی در شهرستان اشکذر در مجالس مختلف عزا و شادی وجود دارد که باید نسبت به آن اقدامات لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر بسیاری از آسیب های موجود را ناشی از عدم شناخت و آگاهی افراد توصیف کرد و گفت: تقویت کار فرهنگی و دینی بهترین روش برای کاهش این نوع آسیب ها است.

وی بر جلوگیری و ممانعت از بروز فعل حرام در برگزاری مراسمات تاکید کرد و افزود: در این موارد باید طوری رفتار شود که نه تنها از بروز فعل حرام جلوگیری به عمل آی +د بلکه این تذکر و برخورد همراه با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی باشد.

حجت الاسلام طالبیان بر لزوم پیگیری صدور مجوز هیئت های مذهبی دارای صلاحیت تاکید کرد و خاطرنشان کرد: از هم اکنون باید نسبت به تخلفات و انحرافات واکنش نشان داد و برخورد با متخلفین را به ماه محرم موکول نکرد.

 





آخرین اخبار آخرین اخبار