Navigation Navigation

محتوا محتوا

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

تلاش برخی جریانات برای اعمال‌نفوذ در انتخاب سخنرانان مراسمات؛چالش پیش روی شورای هماهنگی/از برخی دستگاه‌ها گله‌مندیم


جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مهم‌ترین چالش پیش روی شورای هماهنگی تلاش برخی جریانات برای اعمال‌نفوذ در انتخاب سخنرانان مراسمات است که تاکنون کمترین تأثیرپذیری را در این زمینه داشتیم.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزدرسا؛ جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست خبری که به‌منظور سالروز تشکیل این شورا برگزارشده بود با اشاره به این مطلب که یکی از وظایف این شورا برگزاری مراسمات ملی و انقلابی است خاطرنشان کرد: نکوداشت مراسمات انقلاب راهکاری برای پویایی و مانایی نظام، تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به اقشار جامعه به‌ویژه نسل جوان است.

سعید زارع افزود: درحالی‌که طول عمر این نهاد با انقلاب اسلامی برابر بوده و بیشترین نقش را در این سی‌وهشت سال ایفا کرده است اما به دلیل مردمی بودن بار مالی چندانی برای نظام نداشته است.

زارع در ادامه به تشریح فعالیت‌های این شورا پرداخت و ابراز داشت: مدیریت، ساماندهی، هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی به‌منظور باشکوه مراسمات، سیاست‌گذاری و نظارت راهبردی بر برنامه‌ریزی‌های فرهنگی ازجمله فعالیت‌های شورای هماهنگی است.

دبیر ستاد مراسم استان یزد، شورای هماهنگی را تریبون گسترده و فراگیر اعلام مواضع صریح و شفاف ملت ایران دانست اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش روی شورای هماهنگی تلاش برخی جریانات برای اعمال‌نفوذ در انتخاب سخنرانان مراسمات است که تاکنون کمترین تأثیرپذیری را در این زمینه داشتیم.

وی درادامه اجرای برنامه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن با حداقل بودجه و نفرات را مهمترین نقطه قوت شورای هماهنگی دانست.

زارع در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه لازمه کار خبرنگاری را بهره‌مندی از دانش بالا و تجربه و پشتکار کافی دانست و از تشکیل کانون خبرنگاران افتخاری شورای هماهنگی در آینده‌ای نزدیک در یزد خبر داد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی استان در خصوص تعامل دولتمردان دولت یازدهم در استان با شورای هماهنگی هم گفت: هرچند از برخی دستگاه‌ها گله‌مندیم اما درمجموع مسئولان اجرایی استان تعامل خوب و سازنده‌ای با شورای هماهنگی داشتند.

انتهای پیام/ح





آخرین اخبار آخرین اخبار