Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون فرمانداربهاباد:

توزیع گاز مایع در شهرستان بهاباد الکترونیکی می شود


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهاباد گفت : توزیع گاز مایع از اول شهریورماه سال جاری با استفاده از کارت بانکی برای کلیه خانوارهایی که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند و سایر مصرف کنندگان نیازمند به استفاده از این فرآورده انجام می شود.

به گزارش یزدامروز؛ محمد باقری روز یک شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان که با حضور اعضادر محل فرمانداری  بهاباد برگزارشد درسخنانی با بیان اینکه در راستای تحقق دولت الکترونیک و بر اساس تصمیم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، توزیع گاز مایع به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد گفت: توزیع گاز مایع از اول شهریورماه سال جاری با استفاده از کارت بانکی برای کلیه خانوارهایی که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند و سایر مصرف کنندگان نیازمند به استفاده از این فرآورده انجام می شود..

وی درادامه یاد آورشد: اهالی محترم ساکن در کلیه روستاهای بخش آسفیچ و روستاهای فاقد گاز طبیعی بخش مرکزی و سایر مصرف کنندگان گاز مایع لازم است با مراجعه به پایگاه اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این سامانه اقدام نمایند.

معاون فرماندار بهاباد : همچنین بر همکاری کلیه ادارات و ارگان های شهرستان به منظور اجرای موفق این طرح و همچنین اتخاذ تمهیدات لازم به منظور تأمین کپسول گاز مایع مورد نیاز اهالی روستاهای شهرستان تا ثبت نام کلیه متقاضیان در سامانه تأکید نمود.

در این جلسه مقرر گردید به منظور حفظ سلامت و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری روستاییان عزیز، مأمورین شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان پس از هماهنگی با شورای اسلامی در محل روستا حضور یافته و نسبت به ثبت نام اهالی در این سامانه اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح و شناسایی مصرف ‌کنندگان واقعی، علاوه بر حذف کالابرگ و جایگزینی کارت بانکی الکترونیکی، گاز مایع مورد نیاز مصارف خانوارهای فاقد انشعاب گاز طبیعی و برخی مصارف بخش‌های صنایع، اصناف و کشاورزی با فرآیند مطلوب‌تری، قابل توزیع خواهد بود.

باقری ادامه داد : اجرای این طرح افزون بر تسهیل خدمات سوخت‌رسانی ، جلوگیری از ترددهای غیرضروری ،صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان فعال در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی، سبب کاهش سوء‌استفاده‌های احتمالی و قاچاق فرآورده‌های نفتی نیز می‌شود.

گفتنی است به منظور ساماندهی روند توزیع گاز مایع و احراز هویت مصرف کنندگان گاز مایع و تخصیص سهمیه، طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با کارت بانکی از اسفندماه گذشته در برخی از استانها آغاز شده و از ابتدای شهریور ماه در استان یزد اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام /






آخرین اخبار آخرین اخبار