Navigation Navigation

محتوا محتوا


توقف تیم فوتبال وحدت یزد در برابر آلومینیوم اراک


تیم فوتبال وحدت یزد با کسب نتیجه تساوی بدون گل در برابر آلومینیوم اراک متوقف شد.

به گزارش یزدامروز در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول سرانجام وحدت یزد موفق شد نوار شکست های خود را با تساوی خانگی مقابل آلومینیوم اراک قطع کند.

بازیکنان وحدت یزد:

آیدین قویدل-میلاد رخشان-وحید ارمی-نعمت الله بخشی پور-محمود شبان-علی بیک زاویه-محمدحسین دهقان-فرشاد اسماعیل زاده-امیر رفعتی-سید جواد شفیعی پور

سرمربی: محمود امیری
سرپرست:محمد انواری


بازیکنان آلومینیوم اراک:

میررسول حسینی، هادی شکوری، وحید سبزی، محمد آشتیانی، اویس کردجهان، امین پورعلی، جواد مولایی، حسین مددی، محمد علی اکبرخواه، روح اله عرب و میلاد احمدی

سرمربی:مهدی پاشازاده

با اینکه آلومینیوم اراک با روحیه بالا به سبب شکست صدرنشین در شهرش به یزد آمده بود اما این وحدت یزد بود که با انگیزه بالا، بهتر از حریف بازی را آغاز کرد و حتی در  نیمه نخست یک بار دیرک دروازه شاگردان پاشازاده را به لرزه در آورد اما در ادامه این نیمه بازی به تعادل کشیده شدتا دو تیم بدون گل به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم نیز آلومینیوم اراک مقداری جلو کشید اما بازی منظم شاگردان امیری اجازه حملات متعدد را به اراکی ها نمی داد.

در نیمه دوم باز هم وحدت یزد موفق شد دیرک دروازه میهمان را به لرزه درآورد اما دبل دیرک دروازه سودی برای وحدت نداشت تا نماینده فوتبال یزد در لیگ دسته اول علی رغم اینکه میتوانست پیروز میدان باشد به تساوی رضایت دهد.

با این تساوی وحدت یزد 19امتیازی شد و در مکان هفدهم جدول قرار گرفت تا همچنان خطر سقوط بیخ گوش این تیم باشد.

آلومینوم اراک نیز با این تساوی 34امتیازی شد و در مکان یازدهم جدول قرار گرفت.






آخرین اخبار آخرین اخبار