Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمراستان یزد:

تیم واکنش سریع هلال احمر استان یزد تشکیل شد


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمراستان یزد از تشکیل تیم‌ واکنش سریع در جمعیت هلال احمر این استان خبر داد.

به گزارش یزدامروز، سید جواد میرحسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت:  تیم های واکنش سریع هدف بهره گیری از دانش، مهارت، تخصص و تجهیزات فنی مناسب جهت پاسخگویی بهینه و کنترل حوادث و سوانح در کوتاه ترین زمان و حضور سریع و موثر در منطقه حادثه دیده در استان تشکیل و همواره نیز در زمان بروز حوادث نقش موثری ایفا می کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در حال حاضر یک تیم 15 نفره، متشکل از نیروهای مجرب و کارآزموده که دوره‌های متعدد امداد و نجات را گذرانده‌اند؛ به مدت 20 روز در محل پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد در حال گذراندن آموزش‌های لازم هستند تا در آینده نزدیک برای کسب مهارت‌های بیشتر به دوره کشوری که در استان کرمان برگزار می شود اعزام و در امتحان تیم های واکنش سریع شرکت خواهند کرد.

وی بیان داشت : در این دوره اعضا آموزش های لازم از جمله نجات در حوادث جاده ای ، نجات در حوادث شهری(آوار) ، نجات در ارتفاع و فضای معلق و ... را فرا می گیرند.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان یزد درباره نحوه کار تیم واکنش سریع اظهار کرد: تیم واکنش سریع در هر نقطه‌ای که دچار حادثه و سانحه شود، بلافاصله در زمان گلدن‌تایم (زمان طلایی) مورد نظر حاضر می‌شود.

 

روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان یزد






آخرین اخبار آخرین اخبار