Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

ثبت بافت تاریخی یزد در یونسکو در حقیقت ثبت هنرهای دینی و انقلابی مردم این شهر است


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تبریک ثبت جهانی بافت تاریخی یزد در یونسکو گفت: در حقیقت این اقدام یونسکو ثبت هنرهای دینی انقلابی و تقید به دین اجداد مردم استان یزد است.

به گزارش یزدامروز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد دد دیدار جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگ دینی استان با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تبریک ثبت جهانی بافت تاریخی یزد در یونسکو گفت: در حقیقت این اقدام یونسکو ثبت هنرهای دینی انقلابی و تقید به دین اجداد مردم استان یزد است.

وی اظها رداشت:بنده معتقدم تمام در و دیوار بافت قدیم  و تاریخی یزد نشانی از معنا و با اشاره یکی از مفاهیم دینی را تبیین برای بازدید کنندگان می کند.

حسینی کوهستانی با اشاره به سند 2030 گفت:در این سند قدرت های بزرگ جهان به دنبال محدود کردن ما در آموزه های دینی و تحمیل آموزه های خود بر ما بوند.

وی تصریح کرد: اما با ثبت جهانی یزد ما فرهنگ و آموزه های دینی خود را که با بافت تاریخی شهر یزد آمیخته شده است  در معرض دید جهانیان قرار خواهیم داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: یونسکو با ثبت جهانی بافت تاریخی یزد به این نتیجه رسید که باید شهر یزد به عنوان جهانی در معرض دید همه جهانیان قرار گیرد.






آخرین اخبار آخرین اخبار