Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس مسکن ابرکوه:

ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس مسکن الزامی است


معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس مسکن ابرکوه گفت: برای کسانی که ثبت نام خانواده خود را به صورت اینترنتی انجام دهند؛ هزار جایزه یک میلیون تومانی در سطح کشور، در نظر گرفته شده است.

به گزارش یزدامروز، احمد آخوندی معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس مسکن ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: سرشماری نفوس و مسکن به صورت سراسری از تاریخ 23 مهرماه تا 25 به صورت اینترنتی آغاز می شود و سرپرست خانوار و یا هر کس که نسبت به خانواده خود اطلاعات کاملی دارد، می تواند با مراجعه به سایت:www.sarshomari95.ir نسبت به تکمیل اطلاعات مراجعه کند.

آخوندی ادامه داد: برای کسانی که ثبت نام خانواده خود را به صورت اینترنتی انجام دهند؛ 1000جایزه یک میلیون تومانی در سطح کشور، در نظر گرفته شده است. در شهرستان ها نیز در نظر است که جوایز اختصاصی برای ثبت نام های اینترنتی در نظر گرفته شود.

این مقام مسئول ادامه داد: طبق تفاهم نامه ای که با شبکه بهداشت انجام شده، ثبت نام خانوارها در روستاها، توسط بهورزان انجام می گیرد و از 25 مهرماه تا 25 آبان ثبت نام به صورت حضوری و توسط ماموران مربوطه انجام می شود.

آخوندی با اشاره به اینکه 90 نفر در ابرکوه برای حضور در آمارگیری شرکت کرده اند گفت: 30 نفر جهت این برنامه در کارهای ستادی و اجرایی سرشماری لازم است.

وی در پایان ضمن اینکه اطمینان داد اطلاعات مردم به صورت محرمانه خواهد بود، از مردم خواست همکاری لازم را با ماموران داشته باشند چرا که بر اساس این اطلاعات برنامه ریزی های آینده استان و شهرستان صورت می گیرد.

معاون فنی سرشماری نفوس و مسکن 95 ابرکوه تاکید کرد: بر اساس ابلاغیه رئیس جمهور، همه ادارات و کارمندان ملزم به ثبت نام  اینترنتی هستند و با توجه به اینکه 50 درصد مردم ابرکوه از اینترنت استفاده می کنند، امیدواریم مردم شهرستان، با ثبت اطلاعات خود به صورت اینترنتی که شاخصه ای برای توسعه یافتگی است دراین عرصه پیشتاز باشند.


انتهای پیام/ ک





آخرین اخبار آخرین اخبار