Navigation Navigation

محتوا محتوا


جزئیات جدید از قتل جوان زرگر یزدی


پس از متوجه شدن از موضوع، بالای 50 بار با متوفی تماس گرفتم ، خیلی استرس داشتم اصلا فکر نمی کردم محمد علی را کشته باشند، ما دوربین مسجد بازار و دوربین های اطراف را چک کردیم و ورود محمد علی را دیدیم ولی خروج ایشان مشخص نبود .

به گزارش یزدامروز؛ پدر مرحوم حق شناس ،زرگر جوان یزدی که توسط سارقان به قتل رسید، گفت:در پارکینگی که متعلق به دولت (شهرداری)است هیچ دوربینی وجود ندارد در صورتی که در سطح شهر با استفاده از دوربین ها مردم را جریمه می کنند ، حتی برای پیدا کردن جسد نور نبود و خودمان با چراغ دوربین جسد را پیدا کردیم.

جواد حق شناس افزود:  این طلاها متعلق به ما هم نبوده و بخش عمده این طلاها متعلق به بنک دارانی است که با ما کار می کنند ارزش تقریبی این طلاها در حدود دو میلیارد تومان بوده  که حاصل درآمد یک عمر یک بازاری است .

وی در خصوص اینکه آیا به فرد یا افرادی مظنون هستید گفت: به هیچ کس شک نداریم بجز مسئولین استان ، چرا که سال ها پیش  روز و شب این بازار نگهبان داشت حتی تا روی پشت بام ها مامورین بودند ، بحث بحث سرقت هم نیست جوان ما شهید امنیت است و فدای امنیت استان شده  و ما قائل به سرقت نیسیتم بحث بی امنیتی در استان است . 

حق شناس در خصوص روز واقعه هم اظهار داشت: همیشه من زودتر می آمدم و  فرزندم ساعت 2 به منزل می رسید  کمی نگران شدم اما احتمال دادم شاید به خانه اقواممان رفته باشد ، ساعت 5 که رفتم بازار دیدم که مغازه را به هم ریخته اند با پلیس تماس گرفتیم ، قاتل یا قاتلین ماشین مرحوم را به طبقه بالای پارکینگ منتقل کرده بودند ، زمانی که جنازه را دیدیدم چندین دور طناب کوهنوردی دور گردن مقتول بسته شده بود، فرزندم رابا  طناب خفه کردند و کلید را برداشتند و مغازه را مورد سرقت قرار داده اند .

وی ادامه داد: هیچ ارگانی از ما بازجویی نکرده و هنوز هیچ اطلاعی از روند پیشرفت کار نداریم دستگاه های اطلاعاتی، انتظامی دارند وظایفشان را انجام می دهیم و اگر این موضوع را به اطلاع ما نمی رسانند شاید موضوعات امنیتی در میان است .

زرگر سرشناس یزدی ابزار امیدواری کرد انشالله هرچه زودتر قانل یا قاتلین را دستگیر کنند و به سزای اعمالشان برسانند و در راستای تامین امنیت استان عنایت بیشتری داشته باشند .

حق شناس در پایان گفت: جا دارد از هیئت عزادران حسینی چهار منار یزد و از همه مردمی که ما را تنها نگذاشتند تشکر کنیم.

یکی از اقوام مقتول هم گفت:پس از  متوجه شدن از موضوع، بالای 50 بار با متوفی تماس گرفتم ، خیلی استرس داشتم اصلا فکر نمی کردم  محمد علی را کشته باشند، ما دوربین  مسجد بازار و دوربین های اطراف را چک کردیم و ورود محمد علی  را دیدیم ولی خروج ایشان مشخص نبود بعد مشخص شد که نیاز است همین جا را بگردیم هیچ کسی برای پیدا کردن جسد به ما کمک نکرد و فکر کردیم خودمان یک حرکتی  بکنیم .

گفتنی است چند روز پیش سارقین با قتل یک جوان طلافروش در بازار خان(زرگرها)  از مغازه طلافروشی سرقت کردند.

یزدتیتر/






آخرین اخبار آخرین اخبار