Navigation Navigation

محتوا محتوا

سردار جمیری:

جشنواره رویش گامی مؤثر در ترویج ارزش‌های انقلابی در جامعه دانشگاهی است


فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: جشنواره رویش گامی مؤثر در راستای ترویج ارزش‌ها و مفاهیم و مضامین انقلابی در استان و به‌خصوص جامعه دانشگاهی است.

به گزارش یزدامروز، سردار فتح‌الله جمیری شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ادبی هنری رویش استان یزد، اظهارکرد: جشنواره رویش گامی مؤثر در راستای ترویج ارزش‌ها و مفاهیم و مضامین انقلابی در استان و به‌خصوص جامعه دانشگاهی است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا امروز، این انقلاب با ریزش‌هایی نیز همراه بوده، گفت: با این‌ وجود در طول این سال‌ها شاهد رویش های بی‌نظیر و فراوانی نه‌تنها در کشور بلکه در جهان بودیم و دل‌های بسیاری به سمت انقلاب اسلامی جذب شد و فرهنگ مقاومت به برکت انقلاب اسلامی در جهان فراگیر شد.

وی اذعان کرد: نسل جدید انقلاب اسلامی با ولایتمداری و بصیرت و هوشیاری که دارد، انقلاب را در تمامی جهان فراگیر می‌کند و آینده روشنی با این جوانان انقلابی که داریم در انتظار کشور و انقلاب اسلامی خواهد بود.

جمیری با اشاره به معضلات و مشکلات موجود در کشور و وظیفه‌ای که قشر دانشجو و دانشگاهیان در راستای حل این معضلات دارد، افزود: جامعه دانشگاهی و دانشجویی باید با عزمی راسخ و روحیه جهادی به دنبال ارائه ایده‌ها و راهکارهای جدید وکارآمد باشند.

پایان پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار