Navigation Navigation

محتوا محتوا


جنگ زرگری تلگرامی در یزد!


چندی است کانال‌هایی خاص با پرچم اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی پا به عرصه‌ گذاشته‌اند و به انتشار مطالبی گوناگون در زمینه مسائل سیاسی و اجتماعی و ... می پردازند.

به گزارش یزدامروز، چندی است کانال‌هایی خاص با پرچم اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی پا به عرصه‌ گذاشته‌اند و به انتشار مطالبی گوناگون در زمینه مسائل سیاسی و اجتماعی و ... می پردازند. اما تاملی موشکافانه در مطالب و نوع تایید و تکذیبیه‌ها و نیز  موج‌سواری‌های متقابل، این ظن را تقویت می‌کند که برخی از این کانال‌ها اگرچه در ظاهر با دو پرچم متفاوت اصلاح‌طلبی و اصولگرایی فعالیت می‌کنند اما در واقع از یک آبشخور جریانی و فکری تغذیه می‌شوند و به عبارتی مدیریت پشت پرده‌شان واحد یا همگون است.

چنین موردی چندان دور از سابقه نیست. چنان‌که در دوران موسوم به اصلاحات،برخی  روزنامه‌ها و جراید  همسو با اصلاح‌طلبان  در تقسیم‌ کاری نانوشته این‌چنین به تولید خبر و گزارش و سپس تکذیب حساب‌شده و  جریان‌سازی و موج‌سواری می‌پرداختند؛ نمونه‌ای از گل‌آلود کردن آب به قصد  گرفتن ماهی مقصود از آن!و به تعبیری دیگر  جنگ زرگری برای خام‌ کردن مخاطب.

به عنوان نمونه‌ای دیگر می‌توان از فردی نام برد که سال‌ها ست هم‌پیاله اصلاح‌طلبان و رسانه‌هایشان است اما در بزنگاه‌ها به اعتبار حضور سال‌ها قبلش در روزنامه اصولگرای کیهان، به عنوان یک اصولگرا! به ارائه نقد و نظر می‌پردازد و  اصلاح‌طلبان نیز  نظرات و یادداشت‌های او را به عنوان نظرات یک اصولگرا مورد بهره‌برداری قرار می‌دهند!

پس بیراه نیست اگر همگان را به هوشیاری مضاعف نسبت به خبرسازی‌های برخی کانال‌های خبری و سیاسی استان دعوت کنیم و  یادآور شویم که به صرف ظاهر اصولگرایی یک کانال، از واقعیت‌های پشت پرده آن غافل نشوند.

انتهای پیام/





آخرین اخبار آخرین اخبار