Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد:

جوانان یزدی عهده دار اکثر مدیریت ها در استان یزدهستند


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: استان یزد یکی از استان‌های فعال در توجه به جوانان است به‌نو گونه ای که در استان اکثر مدیریت‌ها را جوانان پویا و فعال عهده‌دار هستند.

به گزارش یزدامروز به نقل از تسنیم؛ مسعود شریعتی در ششمین گردهمایی مسئولان امور جوانان سراسر کشور که به میزبانی استان یزد در هتل صفائیه برگزار شد، با بیان اینکه استان یزد به‌عنوان یک شهری با قدمت تاریخی زیاد و بهره‌مند از علمای بزرگی است که در تاریخ اسلام و انقلاب نقش‌های مؤثری داشتند، اظهار داشت: استان یزد به‌عنوان نگینی درخشان در دل کویر است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد به جهانی‌شدن شهر یزد اشاره کرد و گفت: در این سال‌ها تلاش‌های زیادی برای به ثبت رساندن شهر یزد انجام گرفت که امسال شاهد این رخداد بزرگ و عظیم برای استان بودیم و یونسکو شهر یزد را به ثبت جهانی رساند که فرصتی عالی برای معرفی فرهنگ غنی اسلامی، ایرانی به جهانیان است.

وی اضافه کرد: استان یزد یکی از استان‌های فعال در توجه به جوانان است به‌ گونه ای که در استان اکثر مدیریت‌ها را جوانان پویا و فعال عهده‌دار هستند که نشان از اهمیت به جوانان است.

شریعتی توجه به NGO ها و یا سازمان‌های مردم‌نهاد را از اولویت‌های سازمان ورزش و جوانان استان یزد نام برد و تصریح کرد: در این سال‌ها توجهات خوبی به سازمان‌های مردم‌نهاد در استان شده است و بسیاری از امور نیز به مردم و این سازمان‌ها واگذار شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد برگزاری گرامیداشت شهدای ورزشکار استان یزد را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و خاطر نشان کرد: این برنامه معنوی نیز توسط سازمان‌های مردمی و با کمترین هزینه ممکن و استقبال بسیار خوب مردم ولایتمدار یزد اجرا شده است.

وی در پایان اظهار داشت: اعتماد به سازمان‌های مردم‌نهاد نتایج مثبتی بسیاری در پی داشته که اگر از این سازمان‌ها حمایت مالی صورت گیرد بدون شک در سال‌های آینده فعالیت‌های بهتر و مثمر ثمر تری از آن‌ها می‌بینید.

انتهای پیام/


 






آخرین اخبار آخرین اخبار