Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس دفتر امام جمعه یزد:

جوسازی سایت‌های زنجیره‌ای را شدیداً تکذیب می‌کنم/بهره‌برداری جناحی ممنوع


حجت الاسلام جعفر رحمانی با اشاره به جو سازی و نشر اکاذیب وسط برخی از سایت‌های زنجیره ای و نسبت دادن برخی از اکاذیب به نقل از وی گفت: جوسازی سایت‌های زنجیره‌ای را شدیداً تکذیب می‌کنم.

به گزارش یزد رسا، حجت الاسلام جعفر رحمانی رئیس دفتر امام جمعه یزد در مصاحبه با عصرسیاست با اشاره به جوسازی رسانه‌ای برخی از سایت‌های زنجیره‌ای در استان و نقل  قول از وی اظهار داشت: بنده از این اقدام برخی از سایت‌ها در نشر این اکاذیب اطلاعی نداشتم و وقتی یکی از دوستان مرا از نشر چنین اخباری به نقل از بنده در چند سایت استان خبر داد شکه شدم زیرا من چنین مطالبی که منتشر شده است را نگفته ام و به شدت این جوسازی‌های سیاسی را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه با غیر واقعی دانستن اخبار منتشر شده از سوی این سایت‌ها به نقل از وی را تحریف خبری دانست و گفت: اصل موضوع این است که  بنده در جلسه شورای اداری یزد که در فرمانداری زد برگزار شد از ضرورت تدبیر مسئولین در انجام پروژه ها سخن گفتم و در همین خصوص آیاتی از قرآن در خصوص ضرورت تدبیر را نیز بیان کردم که مقصود من به هیچ وجه دولت خاصی نبود.

رحمانی با انتقاد از نشر اکاذیب و تحریف صحبت هایش توسط این رسانه‌ها افزود: من در صحبت هایم برای ضرورت تدبیر نکاتی را مطرح و مثال هایی را نیز بیان کردم و در همین خصوص گفتم که بی تدبیری مسئولین در سال های گذشته مردم را به زحمت انداخته و باید برای جلوگیری از آن تدبیر و کار کارشناسی شده سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.

رئیس دفتر امام جمعه یزد تاکید کرد: منظور من از بی تدبیری مسئولین گذشته شخص یا دولت خاصی نیود بلکه منظور من بی تدبیری مسئولین گذشته یزد بود که در همان جلسه نیز برای اثبات حرف هایم سه پروژه را در استان نام بردم که یکی از آن ها بی تدبیری در ساخت ترمینال مسافربری یزد بود که در مجاورت منابع عظیم سوخت قرار گرفته است و خطرآفرین است. مثال بعدی من ساخت موزه دفاع مقدس در یزد بود که نسبت به دیگر استان ها کوچک و نامناسب است و پروژه سومی را هم که بیان کردم ساخت فولاد آلیاژی در مجاورت یزد بود و در آن جلسه گفتم که این بی تدبیری در انتخاب مکان در دوران آقای هاشمی توسط مسئولین استان باعث مشکلات زیست محیطی در یزد شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مقصود بنده از این موارد شخص یا دولت خاصی نبوده است و جوسازی این سایت ها را تکذیب و از طریق مراجع قانونی پیگیری می کنم.

گفتنی است: برخی از سایت های زنجیره ای استان با انتشار نقل قولی از رئیس دفتر امام جمعه یزد قصد بهره برداری سیاسی داشتند و در همین راستا دست به تحریف سخنان حجت الاسلام رحمانی زده اند. از نکات جالب این جوسازی رسانه ای می توان به انتشار خبری یکسان توسط این رسانه ها اشاره کرد که همگی از جریانی خاص در استان بوده و خبر را مستقیما و بدون نقل از یکدیگر کار کرده اند که ارتباط تنگاتنگ این سایت ها در نشر اکاذیب را اثبات می کند.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار