Navigation Navigation

محتوا محتوا

خطیب شهیر یزدی:

حمله کنندگان به شورای نگهبان،به دنبال ایجاد مجلس انگلیسی/ راه مقابله با تحریم‌ها،نگاه به درون و اقتصاد مقاومتی است


خطیب شهیر یزدی گفت:کسانی که با حمله به شورای نگهبان قانون اساسی به دنبال ایجاد مجلس انگلیسی و دور نمودن مردم از رهبری و ولایت هستند آگاه باشند که اگر بخواهند بین مردم و رهبری معظم انقلاب فاصله ایجاد کنند در دنیا و آخرت دچار خسران خواهند شد.

یه گزارش خبرنگار یزد امــــــروز؛ حجت‌الاسلام حسین کارگر در مراسم اهتزاز پرچم حرم رضوی در میدان امام رضا (ع) با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) در خصوص ویژگی‌های انسان مؤمن گفت: اولین ویژگی انسان مؤمن که از صفات بارز خداوند متعال هم هست کتمان سر و حفظ آبروی یکدیگر است و بر اساس همین ویژگی مسئولین باید از اختلاف و تفرقه و بیان نمودن بی‌مورد عیوب یکدیگر پرهیز کنند.

سخنران این مراسم دومین ویژگی انسان مؤمن را که از صفات پیامبر اکرم (ص) می‌باشد مدارا کردن با مردم بیان کرد و افزود: مسئولین باید در رفتار و اعمال خود با مردم دقت کرده و مهم‌تر از همه صداقت داشته باشند.

وی خطاب به افرادی که به دنبال مهندسی آراء در انتخابات هستند گفت: بدانید بهترین شیوه جهت خدمت به مردم صداقت با آن‌ها است.

کارگر سومین ویژگی انسان مؤمن را صبر در زمان تنگدستی عنوان کرد و اظهار داشت: این ویژگی باید به‌عنوان چراغ راه همه مردم و علی‌الخصوص مسئولین کشور و دولت محترم قرار گیرد.

سخنران شهیر یزدی ادامه داد: بر اساس ویژگی سوم، بهترین راه مقابله با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی به‌صورت ظالمانه به مردم ایران تحمیل کرده است نگاه به درون و اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به این مطلب که امروزه دشمن در اتاق‌های فکر خود به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و علماء و فاصله انداختن بین جوان‌ها و دین است گفت: کسانی که با حمله به شورای نگهبان قانون اساسی به دنبال ایجاد مجلس انگلیسی و دور نمودن مردم از رهبری و ولایت هستند آگاه باشند که اگر بخواهند بین مردم و رهبری معظم انقلاب فاصله ایجاد کنند در دنیا و آخرت دچار خسران خواهند شد.

سخنران مراسم اضافه کرد: برخی شرایط امروز کشور را بازمان صلح امام حسن مجتبی (ع) مقایسه می‌کنند درصورتی‌که شرایط امروز کشور ما با آن زمان کاملاً متفاوت است.

وی تمایز بارز شرایط امروز کشور بازمان امام حسن (ع) را در انفعال کنونی دشمن دانست و اضافه کرد: در زمان امام حسن مجتبی (ع) دشمن قدرتمند بود و وجود خائنان در اطراف امام و تفرقه میان مردم شرایط را بدان گونه رقم زد درصورتی‌که امروز دشمن در مقابل انقلاب از همیشه منفعل‌تر و ضعیف‌تر است.

کارگر با اشاره به مذاکرات اخیر هسته‌ای ابراز داشت: اینکه نمایندگان به‌اصطلاح ابرقدرت‌های عالم حاضر به گفتگو با ملت ایران بر سر میز مذاکره می‌شود نشان از برتری جمهوری اسلامی و انفعال غرب دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب شعار دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی با توجه به تلاش بی‌وقفه دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم و مسئولین نشان از هوشمندی و درایت رهبر عالی‌قدر انقلاب داشته و امروز به برکت همین شعار ملت ایران بیش از گذشته متحد بوده و مسئولین باید در حفظ این اتحاد و همبستگی تلاش کنند.

گفتی است در ابتدای این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد ضمن تبریک ایام میلاد حضرت امام رضا (ع) اظهار داشت: امیدواریم اهتزاز پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الححج دل‌ها را برای تقرب به این امام عزیز خالص کند.

لازم به توضیح است در این مراسم مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های معزز شهدا و کلیه مردم ولایت مدار دارالعباده حضور داشتند.






آخرین اخبار آخرین اخبار