Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس سازمان آرامستان‌های یزد:

دریافت وجه از خانواده متوفیان توسط کارکنان سازمان آرامستان ها خلاف قانون است


رئیس سازمان آرامستان‌های یزد در جلسه علنی عصر دیروز شورای اسلامی شهر یزد گفت: درخواست اخذ وجه از طرف کارکنان آرامستان از همراهان متوفی خلاف قانون بوده و در صورت گزارش با فردخاطی برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش یزدامروز؛ رئیس سازمان آرامستان‌های یزد در جلسه علنی عصر دیروز شورای اسلامی شهر یزد گفت: درخواست اخذ وجه از طرف کارکنان آرامستان از همراهان متوفی خلاف قانون بوده و در صورت گزارش با فردخاطی برخورد جدی خواهد شد.

علی زارع افزود: تمامی هزینه هایی که لازم است از مردم دریافت شود توسط سازمان اخذ می شود و نیازی به پرداخت پول مازاد به کارکنان نیست.

وی خاطر نشان کرد:بعضا مواردی در گذشته مشاهده شده که پس از چندین دفعه تذکر به علت احراز تخلف مجدد، موجب اخراج کارمند سازمان شده  اما برخی مردم به اصرار خودشان به کارکنان ما پول می دهند که این موضوع قابل برخورد و پیگیری نیست.

رئیس سازمان آرامستان‌های یزد تصریح کرد: این سازمان در راستای شفاف سازی هزینه های کفن و دفن متوفیان، تمامی هزینه ها را به صورت جزئیات به خانواده متوفی اعلام می کند تا مردم خدمات مورد نظرشان را با اطلاع و آگاهی از هزینه های آن انتخاب کنند.

گفتنی است در این جلسه الهه جورابی به رئیس سازمان آرامستان های یزد مبنی برضرورت تهیه آمبولانس یخچال دار برای جابه جایی متوفیان تذکر داد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار