Navigation Navigation

محتوا محتوا

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد:

دشمن با عملیات روانی و جنگ اقتصادی به دنبال تضعیف نظام اسلامی است


جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: دشمن با عملیات روانی و جنگ اقتصادی به دنبال تضعیف نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار یزدامروز، سرهنگ رضا پورشمسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، اظهار داشت: مردم بی‌بصیرت در سال ۶۱ هجری عزیزترین کسان پیامبر را به خاک و خون کشیده و به شهادت رساندند البته پیشینه بی‌بصیرتی آن‌ها در زمان حضرت علی و امام حسین نیز همین‌گونه بود و آن‌ها را به منفورترین انسان‌های تاریخ تبدیل کرد.

وی افزود: ملت ایران به فرموده امام خمینی از ملت زمان رسول‌الله و پس‌ازآن بالاتر بود و با بصیرت انقلابی، با پیروزی از ولایت و مبارزه بی‌امان رژیم طاغوتی را سرنگون و نظام اسلامی را مستقر کردند. اکنون چهل سال از شکل‌گیری نظام اسلامی می‌گذرد و خدمات ارزنده آن سراسر کشور را در برگرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: نظام اسلامی از همان آغاز شکل‌گیری منافع دشمنان ملت را به خطر انداخت و از همین رو از همان ابتدا مورد هجوم توطئه‌های متعدد دشمنان قرار گرفت.

پورشمسی تصریح کرد: دشمنان در این سال‌ها از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی فروگذار نکرده و از هر ابزاری استفاده کرده است. دشمن پس از ناامید شدن از راهکارهایی چون شورش و ترور دست به دامان جنگ ۸ ساله شد.

این مسئول اذعان کرد: در دفاع مقدس بیش از ۵۰ کشور دنیا به عراق و صدام کمک، بیش از ۳۰ کشور تسلیحات نظامی در را در اختیار صدام قرار می‌دادند. ۱۶ کشور نیروهای خود را عملاً وارد جنگ با نیروهای ایرانی کرده بودند و ما از این کشورها اسیر داشتیم.

وی بابیان اینکه این‌ها سند هجمه جهانی علیه ملت ایران است، گفت: هنگامی‌که بیش از صد کشور درصحنه سیاسی از صدام حمایت می‌کردند و مردم ما در اوج مظلومیت قرار داشتند این ایستادگی ملت ما بود که موجب پیروزی رزمندگان ما شد.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: ابتدای دفاع مقدس به‌واسطه خیانت‌های منافقین و بنی‌صدر خائن هرگونه تلاش در جهت مقابله با نیروهای عراقی با شکست مواجه می‌شد؛ اما پس از سپرده شدن عنان جنگ به دست نیروهای انقلابی و به‌کارگیری مدیریت جهادی در این عرصه به شاهد پیروزی‌های متعدد سربازان اسلام بودیم.

پورشمسی اظهار داشت: ابتکار عمل و شیوه مبارزات رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس اکنون نیز موجب حیرت و تعجب بسیاری از کارشناسان نظامی است. این مدیریت جهادی و انقلابی بود که جنگ را اداره کرد و به پیروزی رساند.

وی در پایان اظهار داشت: اکنون دشمن با عملیات روانی و جنگ اقتصادی به دنبال تضعیف نظام اسلامی است و در این زمینه بیش از هر زمان دیگری باید با هوشیاری اقدامات دشمنان را حذف کنیم تا درگیر توطئه‌های آن‌ها نشویم. راه غلبه بر مشکلات کنونی مدیریت انقلابی به جهادی است که این مدیریت می‌تواند بر مشکلات کشور فائق آمده ملت را از بار مشکلات کنونی رهایی دهد.

انتهای پیام/111

 






آخرین اخبار آخرین اخبار