Navigation Navigation

محتوا محتوا

آیت‌الله ناصری:

دشمن به دنبال تحمیل دینی سکولار و غیرسیاسی به جامعه است


نماینده ولی فقیه استان یزد با اشاره به تلاش دشمن برای اتهام زنی به حاکمیت دین در جامعه، گفت: دشمن به دنبال تحمیل دینی سکولار و غیرسیاسی به جامعه است.

به گزارش یزدامروز، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به یازدهم محرم‌الحرام و مصیبت وارده به خاندان اهل‌بیت (ع) در این روز، اظهار داشت بدون شک مصیبت و سختی که در کربلا بر خاندان اهل‌بیت رفت دشمنان خاندان اهل‌بیت را برای همیشه خار و رسوا کرد.

 وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم یزد در عزاداری سید و سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، گفت: از همه عزاداران حسینی که با شور و شعف خاصی در عزاداری مصیبت وارده بر اهل‌بیت شرکت کردند تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه یزد تأکید کرد: هیئات مذهبی سراسر استان یزد با برگزاری مجالس باشکوه عزاداری کارنامه درخشانی از اراده تو عشق و علاقه به خاندان عصمت و طهارت را از خود برجای گذاشتند.

ناصری تصریح کرد: حضور پرشور مردم در عزاداری خاندان اهل‌بیت نعمتی است که باید آن را قدر دانست. همه باید در مسیر اهل‌بیت حرکت کنیم و حسینی باشیم به حسینی بمانیم. باید اثرات شرکت در عزاداری امام حسین علیه‌السلام اثرات خود را بر کم و کیف زندگی ما بگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه امام حسین با ایستادگی خود عزت را در عمل معنا کرد، اظهار داشت: همه مسئولین و بزرگان باید برای حفظ عزت مسلمانان بیش‌ازپیش تلاش کنند چراکه ملت ما دنباله‌روی اهل‌بیتی است که هیچ‌گاه تن به ذلت نداد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اذعان کرد: باوجود همه مشکلات ایستاده‌ایم و از راه روشن و الهام گرفته از عاشورای حسینی عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی حوزه علمیه استان یزد در ادامه گفت: دشمن همه تلاش خود را برای متهم کردن دین و اسلام به کار گرفته و سعی دارد همه مشکلات کنونی را به دین و حاکمیت اسلام مربوط سازد. دشمنان اسلام با دین ما، با اسلام ما و با محرم ما مشکل‌دارند و می‌خواهند دینی سکولار و غیرسیاسی را بر مردم ما تحمیل کنند.

ناصری اضافه کرد: آن‌ها مانند بسیاری از ممالک اسلامی خواستار حاکمیت دینی هستند که به‌راحتی بتواند در برابر اقدامات ذلت‌بار آن‌ها سکوت کرده و همراه شود. آمریکایی‌ها با دنباله‌روی سیاست انگلیسی‌ها در تحریف و ضدیت با اسلام قصد دارند مقاومت مردم ما را بشکنند.

امام‌جمعه یزد تأکید کرد: آن‌ها قصد دارند با متهم کردن اسلام و دین و مربوط ساختن آن با برخی نارسایی‌ها چنین القا کنند که مشکل از اسلام و دین است. آن‌ها می‌خواهند با دامن زدن به برخی مشکلات در کشور مردم را ناامید کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تصریح کرد: باوجود همه مشکلات تحریم‌ها ایستاده‌ایم و نخواهیم گذاشت که مکر آن‌ها اثر کند. آن‌ها خود منشأ همه مشکلات ما هستند اما در عمل نظام و رهبری را به‌عنوان عامل مشکلات معرفی می‌کنند.

وی اذعان کرد: اکنون فضای مجازی و عرصه تبلیغات مورد سوءاستفاده دشمن قرارگرفته به دشمن قصد دارد از این فضا برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند. در شرایط کنونی همه باید با چشمانی باز و با بصیرت انقلابی نقشه شوم دشمنان را شناخته و برای همگان آشکار کنیم.

ناصری افزود: اکنون بیش از هرزمانی باید متحد باشیم تا بتوانیم در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم. بدون شک اطاعت از بین خداوند و حرکت در مسیر ائمه اطهار ما را در این مسیر دشوار پیروز خواهد گرداند.

انتهای پیام/111

 






آخرین اخبار آخرین اخبار