Navigation Navigation

محتوا محتوا

یزد؛

دعوت تشکلها ، نهاد ها ، سازمانها و ادارت به شرکت در راهپيمايي روز قدس


نهاد ها وسازمانها وتشکلهای مختلف در استان یزد در بیانیه هایی جداگانه ، آحاد مردم استان دارالعباده یزد را به حضور در مراسم با شکوه روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزلرش یزد امـــــروز،نهاد ها وسازمانها وتشکلهای مختلف در استان یزد در بیانیه هایی جداگانه ، آحاد مردم استان دارالعباده یزد را به حضور در مراسم با شکوه روز جهانی قدس دعوت کردند.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نمایندگی ولی فقیه در استان ، نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری ، استاندار یزد ، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی ، دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگها ، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ، دفتر تبلیغات اسلامی ، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد ، سپاه الغدیر استان یزد ، مدیریت حوزه های علیمه براداران و خواهران ، سازمان بسیج حقوقدانان ؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد ؛ بسیج جامعه پزشکی ، بسیج جامعه مهندسین ؛ سازمان بسیج سازندگی ، بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت استان یزد در بیانیه های جدا گانه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را خواستار شدند.


در بخشی از این بیانیه ها آمده است: مردم مومن دارالعباده یزد با حضور در راهپیمائی روز قدس پیام آزادی قدس را به جهانیان بویژه جبهه مستکبرین صهیونیست و دشمنان اسلام را به جهانیان اعلام می دارند .


همچنین آمده است : مردم روزه دار استان یزد همگام با امت خدا جوی سراسر ایران اسلامی در این راهپیمائی پرشور حضور خواهند داشت و تاکید به اینکه روز قدس روز اسلام و فریاد بیداری اسلامی و نماد وحدت و اراده ملت اسلامی در حمایت از آرمان قدس و فلسطین به جهانیان اعلام می کنند.


در این بیانه های اعلام شده روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.






آخرین اخبار آخرین اخبار