Navigation Navigation

محتوا محتوا

عضو شورای شهر یزد:

دولت مهار گرانی و تورم را در دستور کار خود قرار دهد


کاشفی زاده با بیان اینکه این جریان اعتراضات و تجمعات باعث سوءاستفاده عده‌ای سودجو می‌شود گفت:دولت، مهار این گرانی ها و تورمی که مردم را تحت‌فشار قرار داده به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش یزدامروز؛ عضو شواری شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزد رسا در خصوص اعتراضات اخیر مردمی گفت: بیشتر از اینکه مردم به تورم و گرانی اعتراض داشته باشند به تبعیض‌ها اعتراض می‌کنند و در شهر یزد هم تبعیض هابسیاروجود دارد.

مهدی کاشفی با اشاره به برخی بی قانونی ها در جامعه اظهار کرد: در یک شهر باید همه مردم در برابر قانون سر فرود آورند و از قانون پیروی کنند ولی متأسفانه این کار انجام نمی‌شود برای همین است که ما در خیلی از مسائل  مشکلاتی در شهر را شاهد هستیم.

کاشفی با توجه به تجمعات و اعتراضات اخیر در برخی از شهرها بیان کرد: با این موضوع  بسیار مخالف هستم چرا که این تجمعات و اعتراضات باعث تخریب اموال عمومی و خسارت به سرمایه‌های مردم می‌شود در واقع ضرر این کار به خود مردم برمی‌گردد.

وی افزود: بیشترین  صدمه و ضربه به مردم مستضعف وارد می‌شود مردمی که درآمد آن‌چنان بالایی ندارند ونمی توانند به آن صورت خرج پوشاک، خوراک، دارو و درمان خود را تأمین کنند، همه این‌ها را می‌توان پذیرفت اما اگر مردم می‌خواهند تجمع و اعتراضی داشته باشند باید مجوز قانونی از طریق وزارت کشور گرفته شود و به‌صورت راهپیمایی آرام و قانونی حرف‌های خود را به گوش مسئولین برسانند اما اینکه این اعتراضات بدون مجوز و به‌صورت اغتشاش انجام گیرد و بسیاری از اموال عمومی تخریب شود وکسانی که دشمن این نظام هستند دست به سوءاستفاده بزنند اصلاً قابل‌قبول نیست.  

عضو شورای شهر یزد با اشاره به صحنه گردانی عناصر آمریکا و عربستان در آشوب های اخیر بیان داشت: این جریان  اعتراضات و تجمعات باعث سوءاستفاده عده‌ای سودجو می‌شود که می‌خواهند  به‌نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند پس دولت باید یک بازنگری انجام دهد و مهار این گرانی ها و تورمی که مردم را تحت‌فشار قرار داده به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد تا کشور به سمت آشوب و اغتشاش سوق پیدا نکند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین مشکل جوانان اشتغال است تصریح کرد: میبینیم امروز افراد تحصیل‌کرده در حد مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشدی هم بیکار هستند، این بیکاری یک سری مشکلات را برای جامعه ایجاد می کند که یکی از این مشکلات بحث ازدواج جوانان است، وقتی جوانی کار نداشته باشد قطعاً شرایط برای ازدواج کردن ندارد و به همین خاطر سن ازدواج در کشور ایران بالا رفته است. 

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار