Navigation Navigation

محتوا محتوا

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در یزد:

دولت یازدهم درهای خود را به روی خبرنگاران بست/ منافع عده‌ای در واردات و آسیب به کشور است/ دولتی‌ها کارنامه تقریبا پوچ و هیچی دارند


وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضعف دولت در شفاف‌سازی گفت: دولت یازدهم درهای خود را به روی خبرنگاران بست.

به گزارش یزدامروز به نقل از فارس، سیدمحمد حسینی امشب در جمع مردم یزد در حسینیه آقا با تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز جوان اظهار داشت: ای کاش فرزندان برخی مسئولان ما نیز از جهت فکر و اندیشه و منطق و بیان شبیه پدران خود بودند.

وی با بیان اینکه در موقعیت حساسی برای انتخاب راه قرار داریم ادامه داد: ان‌شاالله عناصر انقلابی پیشگام و پیشتاز بوده و تحولی که لازم است ایجاد شود و برخی نتوانند با ایجاد رعب و وحشت در مردم دلهره‌ای در مردم ایجاد کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شخصیتی مانند حجت‌الاسلام رئیسی با نیروهای خدمتگزار مردم اگر در راس اداره کشور قرار گیرند قطعا پیشرفت خواهیم داشت عنوان کرد: در بررسی‌های میدانی مشخص شده که رئیس جمهور مستقر جایگاه متزلزلی دارد و این موضوع تاکنون بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه دولتی‌ها کارنامه تقریبا پوچ و هیچی دارند اظهار داشت: در تلاشند با سفرهای استانی کارنامه خود را معرفی کنند در حالیکه اگر کارنامه درخشانی داشتند نیاز به چنین تبلیغاتی نبود و مردم می‌دانند که وعده‌ها پوچ است و در این مدت تنها گفتاردرمانی بوده است.

حسینی با اشاره به اینکه دوباره وعده‌ها را برای آینده موکول می‌کنند افزود: این اصلا تاثیری ندارد و دولت آدرس غلط می‌دهد و حرف از گذشته‌ها می‌زند و صحبتی از خود نمی‌کند و تصمیمات گذشته را زیر سوال می‌برد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با بیان اینکه برخی کاندیداها خوراک رسانه‌های معاند بیگانه را تامین می‌کنند گفت: متاسفانه چهره‌ی تیره و تاری از افراد متدین و مومن جلوه داده می‌شود که واقعا برای مردم جای تاسف دارد که مطالبی دروغ و ناروا بیان شود.

وی با اشاره به اینکه رقیب‌هراسی صورت می‌گیرد تصریح کرد: هیچ حد و مرزی را رعایت نمی‌کنند و تازه درس اخلاق به جامعه می‌دهند و از اسوه‌ها و الگوها برای تواضع می‌گویند در حالیکه مردم را می‌ترسانند که اگر تغییرات حاصل شود و این‌ها بیایند چیزی جز زندان نیست.

حسینی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی سابقه جنگ و جبهه دارد و سنگ زیرین آسیاب در سختی‌های کشور بوده است عنوان کرد: آقای رئیسی با اصرار نیروهای انقلابی به میدان آمده و کسی که در جایگاه معنوی بلندمرتبه قرار دارد و خیر دنیا و آخرت را دنبال می‌کند نیازی به این پست نداشته و برای بهبود اوضاع کشور آمده است.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام رئیسی در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان سوال کرده است گفت: متاسفانه دولت از ایشان شکایت کرده این در حالی است که اجازه نقد و اعتراض نمی‌دهند و در این چهارساله فقط تخریب کردند و گفتند آواربرداری می‌کنیم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنیم که وزرای هر دو دولت بیایند مناظره کنند تا مردم نیز بدانند که چه گذشته اما غافل از اینکه بریز و بپاش‌ها نشان می‌دهد فقط تخریب می‌کنند و تازه شاکی هم می‌شوند و خبرنگاران را به زندان می‌اندازند و ادعای روشنفکری و آزادی دارند.

وی با بیان اینکه این رفتارها نشانه‌ای از اعتدال ندارد و از افراط هم گذشته است تصریح کرد: ادعای دولت مستقر بر این است که اگر اصولگراها روی کار بیاید جنگ می‌شود در حالیکه اصلا آمریکا توان جنگ را ندارد و نتوانسته چند سال بشار اسد را ساقط کند و در بسیاری از نقاط نتوانسته قدرت‌نمایی کند پس چطور می‌تواند جمهوری اسلامی را درگیر کند.

حسینی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بسیاری از اقدامات دولت گذشته انکار می‌شود افزود: در حال حاضر این‌ها به دنبال گدایی رای هستند و پیغام داده‌اند که هر نفر 11 نفر را با خود برای انتخابات و رای دادن همراهی کند.

وی عنوان کرد: این رفتارها نشان می‌دهد که دولت خود را در خطر دیده است و مردم نیز این دولت را که با خارجی‌ها است و منافع آن‌ها را تامین می‌کند و به دنبال فرامین رهبری در اقتصاد مقاومتی نیستند را تحمل نمی‌کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: متاسفانه در این دولت بسیاری از برنامه‌ها و جلسات تعطیل شد و درها را به روی خبرنگاران بستند اما غافل از اینکه مردم اهل رصد و تحلیل هستند و علی‌رغم بمباران تبلیغاتی که می‌کنند مردم نشان دادند که این دولت اهل عمل نیست و فقط حرف می‌زند که نمونه بارز آن ریزگردهای خوزستان و تعطیلی نشست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر بود.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه حضور نیروهای انقلابی نشاط و شادابی در مردم برای انتخابات ایجاد کرده است گفت: با سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان‌های مختلف همه مردم متوجه مسئولیت خود شده و این واجب شرعی را درک کرده و احساس خطر می‌کنند که باید تغییری ایجاد شود و نیروهای انقلابی را روی کار بیاورند.

حسینی همچنین با انتقاد از سند 2030 که مورد انتقاد رهبری هم واقع شده است تصریح کرد: نگاه این دولت به غرب است اما ما این را نمی‌پسندیم و معتقدیم باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد.

وی دیگر ضعف‌ها را فاصله طبقاتی برشمرد و گفت: متاسفانه هنوز از مسکن مهر انتقاد می‌کنند و ناراحتند که چرا مردم صاحبخانه شدند در حالیکه این تفکر یک تفکر غربی است که موجب افزایش فاصله طبقاتی در جامعه می‌شود.

حسینی با بیان اینکه منافع عده‌ای در واردات و آسیب به کشور است خاطرنشان کرد: دولت آقای رئیسی قطعا مبارزه جدی با واردات خواهد داشت و از واردات بی‌رویه که چرخ اقتصاد کشور در این دولت را متوقف کرده است جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: با موج ایجاد شده و برخاستن مردم و اعلام انزجار از دولت فعلی، آقای قالیباف و رئیسی هم خوب ظاهر شده و با مناظره جمعه پیش‌رو قطعا مشخص خواهد شد که چه اقدامی صورت می‌گیرد اما به احتمال زیاد آقای قالیباف به وضع موجود پایان خواهند داد.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار