Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد

راه اندازی بیمارستان صحرائی در خورمیز مهریز به مناسبت هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از راه اندازی بیمارستان صحرائی در روز سوم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای خورمیز شهرستان مهریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با تسلیت ایام محرم و با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در آستانه ورود به ماه مهر یک جنگ ناخواسته به کشور ما تحمیل شد و در زمانی که در شهر های مرزی دانش آموزان به دنبال تهیه ملزومات مدرسه بودند شهرهای مرزی ما به خاک و خون کشیده شد.

سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری افزود:هدف اصلی از جنگ تحمیلی ساقط کردن انقلاب اسلامی بود اما دشمنان ما در کنار این هدف مهم اهداف دیگری نظیرحفظ ریشه های رژیم غاصب صهیونیستی،ایجاد خاورمیانه جدید،حضور در غرب اسیا برای ادامه چپاول خود را نیز دنبال می کردند  اما امروز پس از گذشت چهار دهه از انقلاب نه تنها  آن ها به اهداف خود نرسیده وروز به روز ضعیف تر شدند بلکه  در مقابل ما روز به روز قوی تر و نیرومندتر شدیم.

سردار جمیری با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «ما انقلابمان را درجنگ صادر کردیم» گفت: امروز انقلاب ما به دنیا صادر شده و شاهد بیداری ملت های اسلامی هستیم ما امروز به چهل سالگی انقلابمان رسیدیم و به اندازه ای تنومند شدیم که دشمنان ما بدون در نظر گرفتن ایران اسلامی نمی توانند هیچ معادله ای را حل و فصل کنند و اگر امام(ره) می فرمود جنگ برای ما نعمت است امروز این نعمت برما مشخص شده و همه این ها از برکات و نعمات دفاع مقدس است.

وی با اشاره به راه اندازی جنگ نیابتی دشمنان اسلام در سوریه و تلاش برای تعرض به ساحت مقدس اهل بیت(ع) تصریح کرد: همانطور که دفاع مقدس انقلاب ما را به جهان معرفی کرد و نقشه دشمنان را ناکام گذاشت مدافعان حرم نیز در جنگ نیابتی با داعش شخصیت حضرت زینب(س) را به جهان معرفی کردند.

جمیری با اشاره به وظبفه سنگین رسانه ها برای معرفی روحیه ایثار و شهادت طلبی ابراز داشت: به دلیل اثرگذاری رسانه ها در جامعه، کار انتقال فرهنگ ایثار شهادت بر عهده رسانه هاست  که  البته  نباید تنها به هفته دفاع مقدس محدود شده و باید درطول سال به آن پرداخته شود.

فرمانده سپاه استان یزد از اجرای بیش از 2300 برنامه درقالب 37 عنوان  در هفته دفاع  مقدس خبر داد و گفت: برگزاری رژه دفاع مقدس در سطح استان،دیدار با خانواده های شهدا،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا،برگزاری ویژه برنامه هایی برای بانوان و برگزاری کارگاه های توانمندسازی بخشی از برنامه های تدارک دیده شده در این هفته است.

جمیری رویکرد سپاه وبسیج در رزمایش عاشورائیان  را رویکردی مردم محور عنوان کرد و اظهار داشت: کمک به مردم و اقتصاد مقاومتی از مهمترین اهداف رزمایش اخیر است.

جمیری در پایان از راه اندازی بیمارستان صحرائی در روز سوم مهرماه به مناسبت این هفته در روستای خورمیز شهرستان مهریز خبر داد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار