Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خبر داد

راه اندازی سالن‌ اختصاصی ورزش بانوان در تمامی شهرستان های استان یزد


مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طرح احداث سالن اختصاصی ورزش بانوان در همه شهرستانهای استان یزد مصوب شده و با اجرای این طرح بخش عمده ای از مشکلات ورزش بانوان در مناطق مختلف استان یزد رفع می شود.

به گزارش  یزدامروز به نقل از خبرنگار مهر، آزاده دهقان در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و معاونان وی با خبرنگاران اظهار داشت: طرح احداث سالن اختصاصی ورزش بانوان در همه شهرستانهای استان یزد مصوب شده و با اجرای این طرح بخش عمده ای از مشکلات ورزش بانوان در مناطق مختلف استان یزد رفع می شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال آینده هر ۱۰ شهرستان استان یزد از سالن ورزشی اختصاصی بانوان بهره مند شوند.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هدف ما در ورزش بانوان، محوریت بخشیدن به موضوع مهم سلامت است،‌ افزود: ورزش بانوان سلامت محور است و تلاش می کنیم با جذب بانوان در رشته های مختلف ورزشی، روحیه نشاط، شادابی و سلامت را به خانواده ها تزریق کنیم.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد یادآور شد: در حال حاضر ۲۵ هزار ورزشکار زن در استان یزد به طور حرفه ای به امر ورزش مشغولند و جزو ورزشکاران سازمان یافته به شمار می روند که این آمار ۴۰ درصد کل جمعیت ورزشکاران سازمان یافته استان یزد را تشکیل می دهد.





آخرین اخبار آخرین اخبار