Navigation Navigation

محتوا محتوا

هنرمند یزدی مطرح کرد

راه اندازی«کاروان خنده» در محلات یزد


هنرمند یزدی گفت: در تلاشم تا در آینده‌ با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، «کاروان خنده در محلات» که طرح سه سال پیش بنده بود و به سرانجام نرسید، راه اندازی شود.

به گزارش یزدامروز، محسن حائری‌زاده متولد 1364 در شهر یزد به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی عمران، کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از مجتمع هنر انقلاب تهران است.

این هنرمند در مصاحبه با خبرنگار یزدهنر گفت: من حدود ١٠ سالی می‌شود که بصورت جدی وارد عرصه هنر و بخصوص تئاتر شدم و ٦ سال است که بعد از تأسیس موسسه «خونه خنده» به‌طور رسمی و جدی در حال فعالیت در زمینه نشاط در جامعه هستم.

وی ادامه داد: در طی این سال‌ها نمایش های بسیاری را به کمک سایر هنرمندان به روی صحنه برده ایم که به چند مورد آن اشاره میکنم : نمایش های پهلوان کچل و اژدها، غم آخرتون باشه، هنوز دیر نیست، عاشقستان، خنکای ختم خاطره، پنج دری، پناهنده، هاشم و باشم در سرزمین عجایب. برگزاری جشنواره‌های شادمانه همچون شو«شب» یزدیا ١ و ٢ و در حال حاضر شب یزدیا ٣ در سالن فرهنگ اداره ارشاد اسلامی، از جمله فعالیت های من در این دوره بوده است.

حائری زاده اظهار داشت: به خواست و عنایت خدای متعال توانستم با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی هنری در سطح شهر با همکاری نهادهای مختلف دل مردم یزد را شاد کنم.

این هنرمند یزدی در ادامه صحبت های خود به فیلم‌سازی اشاره و بیان کرد: ٣ فیلم کوتاه داستانی حاصل تلاش ما در زمینه فیلم‌سازی بوده است که متاسفانه به‌ دلیل مشغله زیاد از فعالیت بیشتر در این عرصه بازمانده ام.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تا پایان شهریورماه سال جاری، جشنواره تابستانه با عنوان "شب یزدیا٣" را روی صحنه داریم که خوشبختانه تا به امروز مورد استقبال کم نظیر مردم واقع شده است و این به معنی نیاز جامعه به نشاط است.

این کارگردان در ادامه تصریح کرد: در تلاشم تا در آینده‌ با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، «کاروان خنده در محلات» که طرح سه سال پیش بنده بود و به سرانجام نرسید، راه اندازی شود، همچنین درصدد برگزاری جشنواره تئاتر و فیلم کوتاه طنز هستیم که بزودی فراخوان آن اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: طرح‌ها و ایده های بسیاری نوشته و آماده شده است که با مساعدت مدیران، ان‌شاءلله محقق خواهد شد. طرح دیگری در سال گذشته به سازمان صداوسیما داده شد که مورد تایید قرار گرفت و تا مرحله پیش تولید هم رسید اما کماکان در کش و قوس بروکراسی های اداری است که امیدوارم با درایت مدیرکل محترم و فهیم سازمان صداوسیما به نتیجه ای درخور شأن مردم استان یزد برسیم، چرا که مردم استان از شبکه ٢٤ ساعته انتظاراتی دارند که باید محقق شود.

انتهای پیام/ا.م






آخرین اخبار آخرین اخبار