Navigation Navigation

محتوا محتوا


رزمایش کمک‌های مؤمنانه لبیک به ندای رهبری بود


حجت‌الاسلام راشد یزدی گفت: ملت بزرگ ایران در شرایط کرونا به زیبایی به ندای رهبر خود لبیک گفت و بسیار عالی عمل کرد.

حجت‌الاسلام محمدکاظم راشد یزدی در گفتگو با خبرنگار یزدامروز، بابیان اینکه علت غائی خلقت انسان معرفت به خدا و عبادت اوست گفت: عبادت نقش مهمی در زندگی بشر داشته و عامل ارتباطی مخلوق با خالق است البته عبادت اشکال مختلفی داردکه یکی از والاترین اشکال آن خدمت به مردم و گره‌گشایی از کار خلق است.

راشد یزدی افزود: بنا بر روایتی از رسول مکرم اسلام نه‌تنها اگر کسی ندای مسلمانی را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نیست بلکه اگر ندای غیرمسلمانی که زیر پرچم اسلام زندگی کند و مظلوم واقع‌شده است را بشنود و به دادش نرسد مسلمان نیست.

وی تأکید کرد: بنابراین اگر کسی خدای‌نکرده در مواقع بحران نظیر جنگ، سیل، زلزله و وضعیت فعلی کشور که ویروس کرونا بسیاری از زندگی‌ها را مختل کرده است نسبت به خدمت به خلق اهتمام نداشته باشد از دایره دین خارج‌شده است.

حجت‌الاسلام راشد با اشاره به برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه توسط مردم، سپاه و بسیج در خدمت به همنوعان در ایام کرونا ابراز داشت: ملت بزرگ ایران در این شرایط به زیبایی به ندای رهبر خود لبیک گفت و بسیار عالی عمل کرد و امیدواریم خداوند این خدمت خالصانه را از همه عزیزان قبول فرماید.

انتهای پیام/ح



آخرین اخبار آخرین اخبار