Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

رسیدن انقلاب به 40 سالگی مدیون حضور و حمایت اعتقادی مردم است


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: خروجی کار مجمع عالی بسیج باید این باشد که مجموعه بسیج بتواند ظرفیت نخبگانی بدنه مردم برای توسعه خدمت و پیشرفت کشور در حوزه های مختلف فعال کند.

به گزارش خبرنگار یزدامروز، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مجمع عالی بسیج این استان با تسلیت درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار و همراه انقلاب، گفت: انقلاب ما یک انقلاب به تمام معنا مردمی بوده است یعنی شکل گیری، ظهور، بروز و پیشرفت آن با تکیه بر توان و حضور مردم و هدایت رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری انجام شده و در حال  انجام است.
 
وی ادامه داد: بیش از 17 هزار نفر در مبارزه با گروهک های اقلیتی مانند منافقین به شهادت رسیدند که اکثر آن مردم کوچه و بازار بودند، در دوران زرین دفاع مقدس نیز مردم در جبهه ها حضور پیدا کردند و معادلات غرب و شرق برای توقف انقلاب ما در جنگ تحمیلی که محاسبات غلطی نبود را با فداکاری برهم زدند.
 
***رسیدن انقلاب به 40 سالگی مدیون حضور و حمایت اعتقادی مردم است
وی افزود: مرور سیر انقلاب هم در طول 40 سال به خوبی نشان می دهد رسیدن انقلاب به 40 سالگی مدیون حضور و حمایت اعتقادی مردم از این حرکت عظیم تاریخی است.
 
وی تصریح کرد: تشکیل مجمع بسیج و گردهمایی نخبگان بسیج اولین فرصتی را که برای ما فراهم می کند این است که ما ظرفیت های مردمی درون سپاه و بسیج را شناسایی و بهره وری از آن را به حداکثر برسانیم.
 
 
***فعال کردن ظرفیت نخبگانی مردم برای توسعه خدمت؛ خروجیکار  مجمع عالی بسیج
وی بخش دیگر از ماموریت مجمع عالی بسیج را استفاده از ظرفیت این نهاد برای کمک به دستگاه های اجرایی در راستای خدمت بیشتر به مردم دانست و گفت: خروجی کار مجمع عالی بسیج باید این باشد که مجموعه بسیج بتواند ظرفیت نخبگانی بدنه مردم برای توسعه خدمت و پیشرفت کشور در حوزه های مختلف فعال کند .
 
سردار جمیری ادامه داد: اگر از ظرفیت های موجود کشور استفاده کنیم مشکلی خاصی در سطح کلی نخواهیم داشت به شرط آنکه از ظرفیت سرمایه و منابع انسانی به بهترین شکل بهره ببریم؛ امروز مجموع مراکز آموزشی کشور ما با کل مراکز آموزشی اروپا برابری می کند هرچند که ممکن است سطح متفاوتی داشته باشند اما وجود ظرفیت نیروی انسانی باعث تشکیل و شکل گیری مراکز آموزشی با چنین کمیتی شده است.
 
وی اذعان داشت: همه مولفه های لازم توسعه مانند منابع انسانی، مراکز آموزشی، نخبگان و اساتید، سرمایه و بازار منطقه ای در کشور ما وجود دارد ولی نیازمند نگاه بلند و هدفدار برای فعال شدن و پویایی است.
 
انتهای پیام/س*





آخرین اخبار آخرین اخبار