Navigation Navigation

محتوا محتوا

گزارش تصویری/

روایت تصویری از بازارچه کار و فناوری و جشنواره آشپزی دختران دبیرستان نمونه دولتی اویسی یزد


دختران دبیرستان نمونه دولتی اویسی یزد در یک کار گروهی بیش از 500 مورد از انواع آشپزی و هنرهای دستی خود را در بازارچه یک روزه کار و فناوری به نمایش گذاشتند.

به گزارش یزد رسا به نقل از  یزدبانو، صبح امروز همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، دختران دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی یزد یک روز پرنشاط و رنگارنگ را در کنار دوستان، مسئولان آموزشگاه و والدین خود پشت سر گذاشتند.


دانش آموزان این دبیرستان انواع هنرهای دستی خود را شامل بافتنی، کارباچوب، تزئینات، زیورالات، سفره آرایی، دست ساخته های تزئینی با دورریختنی ها، کار با چرم و بیش از 500 نوع غذاهای سنتی و مدرن در بازارچه کار و فناوری به نمایش گذاشتند.


در این بازارچه که دانش آموزان با انواع تبلیغات و برند سازی آشنا شده اند؛ انواع تبلیغاتی را که خودشان تهیه کرده بودند از غرفه ها و کارهای دستی خود به بازدیدکنندگان ارائه می دادند.


«مطهرنیا » مدیر این دبیرستان در حاشیه برگزاری این بازارچه به خبرنگار یزدبانو گفت : این بازارچه برای دومین سال پیاپی در راستای اهداف سند تحول بنیادین در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.


وی اهم اهداف این طرح را ، ترویج فرهنگ کار و تولید و کارآفرینی با بهره گیری از نظام آموزشی کشور و توأم کردن آموزش و مهارت برای آشنا نمودن دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش و مدیریت منابع و به دست آوردن تجارب عملی در زمینه تولید بیان کرد.


" فاطمه دهقان " دبیر کار و فناوری این دبیرستان هم در گفتگوی کوتاهی اظهار کرد : دانش آموزان در گروه های سه نفره غرفه های خود را  راه اندازی کرده اند و جزء برنامه های درسی آنان به شمار می رود که حاصل تلاش دختران دانش آموز از ابتدای سال است.


وی تصریح کرد : دانش اموزان که از یک هفته قبل خود را برای شرکت در این برنامه آماده کرده اند با ریسک پذیری در کارها و همچنین نحوه قیمت گذاری روی محصولات آشنا شدند.

انتهای پیام/ع






آخرین اخبار آخرین اخبار