Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

روند ابتلا به کرونا در استان یزد صعودی است


سلمانی گفت: متاسفانه هم اکنون روند ابتلا به کرونا در یزد یک روند افزایشی است و ظرفیت بخش هایی که در بیمارستان شهید صدوقی یزد برای بستری بیماران کرونایی تعیین شده بود، پر شده و لذا لازم است تا بخش دیگری برای بستری مبتلایان کرونا تخلیه و تجهیز شود.

دکتر ابراهیم سلمانی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدامروز بیان داشت: سیر نزولی ابتلا به کرونا اصلا قابل پیش‌بینی نیست و بستگی به رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم در صورت رعایت نکات بهداشتی از سوی همشهریان تا چند روز دیگر حداقل تعداد ورودی‌ها و ترخیصی های ما از بیمارستان ها یک مقدار ثابت شود.

این مقام مسئول هشدار داد: متاسفانه هم اکنون این روند، یک روند افزایشی است و ظرفیت بخش هایی که در بیمارستان شهید صدوقی یزد برای بستری بیماران کرونایی تعیین شده بود، پر شد و لذا لازم است تا بخش دیگری برای بستری مبتلایان کرونا تخلیه و تجهیز شود.

سلمانی ابراز امیدواری کرد: از مردم عزیز میخواهیم امسال کمتر به دید و بازدید بروند، خریدهای خود را به بعد از ریشه کن شدن کرونا موکول کنند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار