Navigation Navigation

محتوا محتوا

جهت حضور در همایش یادواره شهید پاک‌نژاد ؛

رئیس مجلس شورای اسلامی به استان یزد سفر می کند


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی درباره سفر یک‌روزه هفته آتی رئیس مجلس به استان یزد، گفت: حضور در همایش یادواره شهید پاک‌نژاد از محورهای این سفر خواهد بود.

به گزارش یزد امروز؛ محمد صالح جوکار از سفر یک‌ روزه رئیس مجلس شورای اسلامی به استان یزد خبر داد و افزود: در راستای سفرهای استانی رئیس مجلس شورای اسلامی قرار است 5 آذرماه دکتر لاریجانی سفری یک روزه به استان یزد داشته باشند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، درباره محور سفر رئیس مجلس به استان یزد، ادامه داد:‌ سفر دکتر لاریجانی با  محوریت حضور در یادواره شهید پاک‌نژاد نماینده دور اول مجلس شورای اسلامی خواهد بود همچنین قرار است در جلسه شورای اداری استان و در جمع مدیران حضور پیدا کنند و مسایل کلان استان را بررسی کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: همچنین بازدید از خط انتقال آب به استان، حضور در همایش علما و روحانیون ، شرکت در همایش صنعت گران و کارآفرینان  و بررسی مشکلات آنها  و حضور در جمع بسیجیان از دیگر برنامه‌های سفر دکتر لاریجانی به استان یزد است.

جوکار گفت:‌ قرار است در این سفر رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از خانواده مرحوم یحیی زاده نماینده تفت و میبد در جلسه بررسی مشکلات استان به ویژه موضوع آب، حضور یابند./

پایان پیام





آخرین اخبار آخرین اخبار