Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:

زبان هنر مؤثرترین ابزار انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان است


مسئول بسیج دانشجویی استان یزد زبان هنر را ابزاری مؤثر برای استمرار و انتقال فرهنگ انقلاب دانست و گفت: یکی از جوامعی که هنر در آن بسیار تأثیرگذار است جامعه دانشگاهی ماست.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛علی پور میرزایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری چهارمین جشنواره رویش بابیان اینکه دانشگاه در نظام اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشبرد و رسیدن به تمدن اسلامی دارد گفت: باید نگاه به دانشگاه‌ها حرکت در مسیر تمدن سازی اسلامی باشد و در این میان دانشگاه نقش محوری را ایفا کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد زبان هنر را ابزاری مؤثر برای استمرار و انتقال فرهنگ انقلاب دانست و گفت: یکی از جوامعی که هنر در آن بسیار تأثیرگذار است جامعه دانشگاهی ماست و فرهنگ انقلاب باید با زبان هنر به مخاطبان و به‌ویژه نسل جوان انتقال پیدا کند بنابراین بهترین روش برای انتقال فرهنگ انقلاب که همان فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و پایداری است، روش استفاده از ابزار و زبان هنر است.

پور میرزایی افزود: بر همین اساس جشنواره‌ای تحت عنوان رویش طرح‌ریزی شد و استقبال دانشجویان در سه دوره گذشته غیرقابل‌پیش‌بینی بود به حدی بود که در دومین دوره بیش از 2 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی ابراز امیدواری کرد: جشنواره چهارم که با مشارکت و همراهی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود نیز همچون دوره‌های گذشته مورد استقبال دانشجویان قرار گیرد.

شایان‌ذکر است چهارمین جشنواره رویش با یاد شهدای دانشجو و شهید مدافع حرم مصطفی شیخ‌الاسلامی برگزارشده و آخرین‌مهلت ارسال آثار 30/10/1398 است.

همچنین بر اساس تقویم اعلامی ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی در شهریور و مهرماه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی آبان و آذرماه داوری آثار بهمن‌ماه و نمایش آثار و اختتامیه هفته آخر پاییز و هفته اول اسفندماه 1398 خواهد بود.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار