Navigation Navigation

محتوا محتوا

شاعرنام آشنای افغانستانی در یزد:

زندگی ام را مدیون کادر درمانی یزد هستم


محمد یعقوب یسنی گفت: کادر درمانی یزد با جان و دل در خدمت انسانیت و بشریت هستند به همین جهت زندگی خود را مدیون این عزیزان می دانم.

محمد یعقوب یسنی شاعر پرآوازه افغانستانی که چندی پیش یه بیماری کرونا مبتلا شده و در یزد تحت درمان قرار گرفته است در مصاحبه با  یزدامروز؛ پیرامون نحوه ابتلا به این بیماری گفت: بنده و همسرم پنجم اسفندماه سال قبل در خود علائم کرونا را احساس کردیم و پس از مراجعه به بیمارستان شهید رهنمون با تشخیص پزشکان  به بیمارستان شهید صدوقی اعزام و در آنجا بستری شدیم.

این شاعرشهیرافغانستان افزود: پس از بستری در بیمارستان شهید صدوقی از ما تست کرونا گرفته شد که تست هر دو مثبت شده و تحت درمان قرار گرفتیم.

یسنی در خصوص وضعیت فعلی خود اظهار داشت: بحمدالله دو روز پیش از بیمارستان مرخص شده  و به این نقاهتگاه منتقل شدم و الان احساس بیماری نداشته و می توانم به راحتی تنفس کنم وبه انجام فعالیت های روزمره بپردازم.

وی در خصوص نحوه رسیدگی کادر درمان استان به بیماران کرونایی تصریح کرد: یزدی ها به مهمان نوازی شهره هستند و بنده چه در مدتی که در بیمارستان شهید صدوقی بودم و چه در دورانی که در این نقاهتگاه هستم جز احترام، مهربانی و خدمت از کادر درمانی یزد ندیدم ضمن اینکه از نزدیک، شاهد تلاش شبانه روزی این عزیزان برای بازگرداندن سلامتی به همه بیماران بودم.

شاعرنام آشنای افغانستانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کادر درمان در خدمت رسانی هیچ تفاوتی بین ایرانی ها و اتباع خارجی قائل نیستند ابراز داشت: کادر درمانی یزد با جان و دل در خدمت انسانیت و بشریت هستند به همین جهت زندگی خود را مدیون این عزیزان می دانم و دست همگی را به نشانه احترام می بوسم.

یسنی با اشاره به ضرورت مراعات نکات بهداشتی  و تمهیدات مسئولین از سوی مردم گفت: مردم عزیز ایران رهنمودهای دولت و کادر درمانی را جدی بگیرند و با ماندن در منزل و پرهیز از دید و بازدید و مسافرت به مسئولان برای رفع این معضل کمک کنند و امیدوارم با جدیت و تعامل مردم هر چه زودتر شر این ویروس منحوس از این کشور برطرف شود.

وی درپایان با قدردانی از زحمات کادر درمانی و پزشکی یزد افزود: برخود لازم می دانم از تمامی پزشکان،پرستاران،کادر درمانی، بسیج جامعه پزشکی، مسئولان استان یزد و جناب روحانی رئیس جمهور محترم که جویای حال بنده شده و من را مورد تفقد قرار دادند قدردانی کنم.

انتهای پیام/ح               






آخرین اخبار آخرین اخبار