Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد:

شعار «مرگ بر آمریکا» دارای پشتوانه عقلی و قرآنی است/کسانی که به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند خلاف نظر ملت ایران و رهبری حرکت می کنند


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در خصوص تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عده ای در داخل می خواهند چهره آمریکا را بزک کنند گفت: کسانی که به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند خلاف نظر ملت ایران و رهبری حرکت می کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در مصاحبه با یزدامروز در خصوص تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عده ای در داخل می خواهند چهره آمریکا را بزک کنند گفت: در شرایط فعلی برخی ها به دنبال همین امر هستند و بیانات رهبری در این خصوص بسیار به موقع بیان شد و مردم ایران در راستای ولایت پذیری خود به هیچ وجه و هیچ زمانی دشمنی و خباثت های آمریکا را از یاد نخواهند برد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی کوهستانی افزود: کسانی که به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند خلاف نظر ملت ایران و رهبری حرکت می کنند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی درباره هدف دشمن  ازحذف شعار« مرگ بر آمریکا »از حافظه سیاسی ملت ایران گفت: مرگ بر آمریکا در حقیقت، عمق تنفر ملت ما نسبت به آمریکا است چرا که این کشور در طول تاریخ خیانت ها و ظلم های زیادی را علیه ملت ایران مرتکب شده است و هنوز از عداوت با ملت ایران دست بر نداشته است.

وی تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند «مرگ بر آمریکا» هم پشتوانه عقلی و هم پشتوانه قرآنی دارد. قرآن کریم از فریاد مظلوم روایت می کند و می گوید در برابر ظلم باید ایستاد ماهم بر همین اساس علیه جنایات مستمر آمریکا به پا خواسته ایم.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار