Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه یزد:

شهادت سردار سلیمانی عزم و اراده ملت قهرنان ایران و جبهه مقاومت را قویتر خواهد کرد


آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهادت نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده ملت قهرنان ایران و جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند که موجب قوی‌شدن و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و آمریکایی‌ها خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت این سردار سرفراز را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تبریک و تسلیت می گویم مزد این سردار عزیز اسلام و قرآن نباید چیزی غیر از شهادت در راه حریم حق و حرم باشد که عاقبت به آرزویش رسید و مظلومانه توسط آمریکایی‌های متجاوز به فیض  شهادت نائل آمد .

امام جمعه یزد افزود: تمام دوران زندگی این شهید سربلند و مجاهد بزرگ انقلابی در راه ولایت و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود وی در عمل ، مالک اشتر مقام معظم رهبری و نظام بود و لحظه‌ای دست از ولایت‌فقیه و اهداف و آرمان‌های مردم مسلمان عراق و سوریه در مقابل داعش بر نداشت .

ناصری یزدی با بیان این مطلب که اگر فرماندهی و رشادت های این سردار اسلام نبود امروز از سوریه چیزی باقی نمانده بود اظهار داشت:  سوریه ای که تنها 30 درصد آن در دست دولت این کشور بود با درایت و رشادت های سردار سلیمانی آزاد و از لوث وجود داعش پاک شد.

وی تاکید کرد: این  شهادت نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده ملت قهرنان ایران و جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند که موجب قوی‌شدن و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و آمریکایی‌ها خواهد شد.

امام جمعه یزد در ادامه ابراز داشت: در طول تاریخ مالک اشترهای زیادی داشتیم که تقدیم اسلام کردیم اما نکته ای که نباید فراموش

شود این است که مردم عراق باید با درس‌آموزی از جنایات آمریکا و حامیان او قوی‌تر و مسجم‌تر در برابر دشمنان اسلام و قرآن ایستادگی می‌کنند و بدانند نصرت حق نزدیک است و یقیننا دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید.

امام جمعه یزد با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در ارتباط با شهادت سلیمانی تصریح کرد: نقش این سردار برکسی پوشیده نیست به خصوص در نبرد با داعش که باید یاد و خاطره او همواره  گرامی داشته شود و هوشیاری امت مسلمان و بصیرت همه مردم و جبهه مقاومت موجب شکست توطئه‌های استکبار جهانی است و باید این روحیه همچنان تداوم داشته باشد .

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار