Navigation Navigation

محتوا محتوا

خواننده مطرح انقلابی:

شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام بیشتر اقشار مختلف مردم شد


محمد گلریز خاطرنشان کرد: سردار سلمیانی با شهید شدنش یک انسجام و وحدتی بین مردم به وجود آورد و ما الان داریم می‌بینیم که مردم در سوگ و شهادت ایشان چی می‌کنند؛ تمام شهرستان‌ها، تمام تهران و هرجایی را که می‌بینیند مردم سوگوار هستند.

محمد گلریز در گفتگو با خبرنگار یزدامروز در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: من هم مثل همه ملت ایران از این واقعه اسف‌انگیز و تأسف‌بار ناراحت هستم و در سوگ این سردار شهید نشسته‌ایم و آرزو می‌کنیم خداوند به خانواده‌اش و به ملت ایران صبر و تحمل عنایت کند.

وی افزود: اما در هر صورت ایشان به آرزویش رسید، ایشان حتی از رهبر معظم انقلاب هم خواسته بود که برای شهادتش دعا کنند، اما حماسه‌آفرینی‌های ایشان را در عرصه دفاع مقدس و انقلاب و فداکاری‌‌ها و ازخودگذشتگی‌هایی که ایشان انجام داد را واقعا نمی‌توانیم فراموش کنیم.

خواننده مطرح دفاع مقدس اظهار داشت: سردار سلیمانی یکی از کسانی بود که از خودگذشته بود و کارهایی را انجام داد که فقط خدا در نظرش بود و برای خدا و برای مردم و میهن و اسلام کار می‌کرد.

گلریز خاطرنشان کرد: ایشان با شهید شدنش یک انسجام و وحدتی بین مردم به وجود آورد و ما الان داریم می‌بینیم که مردم در سوگ و شهادت ایشان چی می‌کنند؛ تمام شهرستان‌ها، تمام تهران و هرجایی را که می‌بینیند مردم سوگوار هستند.

وی ادامه داد: این نکته خیلی کلیدی است که هر کسی با هر سلیقه‌ای و با هر نژاد و قومی که هست واقعا از این سردار شهید به عنوان یک مردم بسیار بزرگ در عرصه حماسه و دفاع مقدس یاد می‌کند و از این جنایت ابراز تأسف می‌کند.

خواننده مطرح انقلاب اسلامی تأکید کرد: من فکر می‌کنم که درست است که خون این شهید از نظر احساسی برای ما تحملش بسیار سنگین است اما از طرفی هم باعث می‌شود که اتحاد مردم زیادتر شود خصوصا در این شرایط حساسی که مسئله گرانی و معیشت وجود دارد، اما مردم واقعا باهوش هستند و در صحنه حضور دارند و این را آمریکا باید متوجه شود که با این مردم نمی‌تواند طرف شود؛ ان‌شاالله که انتقام سختی از مسببین این جنایت گرفته شود و دل مردم آرام بگیرد.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار