Navigation Navigation

محتوا محتوا

ابوترابی:

شهردار آینده باید مردم‌دار، متخصص و بومی باشد


عضو شورای شهر یزد گفت: تا این لحظه از بین گزینه‌ها فردی که هر یازده نفر روی آن اجماع داشته باشند وجود نداشته و امیدواریم فردی برای این پست انتخاب شود که مردم‌دار، متخصص و دغدغه مند برای شهر باشد و بتواند نگرانی مردم را در مدیریت شهری برطرف کند.

محسن ابو ترابی در مصاحبه با یزدامروز؛ در خصوص اقدامات صورت گرفته برای انتخاب شهرداریزد گفت: در جلسه‌ای که در اتاق ریاست شورای شهر با حضور اکثریت اعضا برگزار شد افراد مختلفی مطرح شدند هرچند شهر بدون شهردار چندان مناسب نیست و باید زمان مدنظر گرفته شود اما بر اساس ظاهر قضیه توصیه دوستان این است که در انتخاب شهردار دقت لازم صورت گیرد تا فردی انتخاب شود که مورد اجماع همه باشد و در آینده با حواشی روبرو نشود.

عضو شورای شهر یزد اضافه کرد: تا این لحظه از بین گزینه‌ها فردی که هر یازده نفر روی آن اجماع داشته باشند وجود نداشته و امیدواریم فردی برای این پست انتخاب شود که مردم‌دار، متخصص و دغدغه مند برای شهر باشد و بتواند نگرانی مردم را در مدیریت شهری برطرف کند.

ابو ترابی بابیان این مطلب که شورای شهر روی بومی بودن شهردار آینده اتفاق‌نظر دارد ابراز داشت: بعید می‌دانم در شرایط فعلی گزینه خاص غیربومی مانند جمالی نژاد برای تصدی شهرداری یزد پیدا شود هرچند گزینه‌های غیربومی هم وجود دارند اما نظر ریاست شورا و تیم ایشان هم اجماع بر روی گزینه بومی است.

وی با اشاره به وجود تفکرات خاص و مختلف در شورای پنجم بیان داشت: هرچند تفکرات مختلفی در شورا وجود دارد اما همگی یزدی بوده و به شهر خود علاقه‌مند هستند و تلاش می‌کنند در سایه اتحاد، همدلی و معنویت شهری آباد، بانشاط و پر از آرامش را ایجاد کنند.

انتهای پیام/ح





آخرین اخبار آخرین اخبار