Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیرکل سازمان بازرسی یزد:

شهرداری‌ها نباید به دلیل بدهی افراد به شهرداری، مانع ارائه خدمات سایر دستگاه‌ها شوند


مدیرکل سازمان بازرسی استان یزد عنوان کرد: اگر در احداث بنا و ساختمان اقدامات قانونی صورت گرفته باشد و صرفاً فقط بدهی شهرداری پرداخت‌نشده باشد شهرداری نمی‌تواند جلو ارائه خدمات را بگیرد و باید مجوزهای لازم را به متقاضیان ارائه کند

حجت‌الاسلام اکبر طالبی در گفتگو با خبرنگار یزدامروزگفت: طبق قانون، شهرداری‌ها نباید به دلیل بدهی شهروندان به شهرداری مانع از ارائه خدمات از سوی سایر دستگاه‌ها مانند ادارات گاز و آب شوند.

وی افزود: اگر در احداث بنا و ساختمان اقدامات قانونی صورت گرفته باشد و صرفاً فقط بدهی شهرداری پرداخت‌نشده باشد شهرداری نمی‌تواند جلو ارائه خدمات را بگیرد و باید مجوزهای لازم را به متقاضیان ارائه کند و در این خصوص به شهرداری‌ها نامه ارسال‌شده و هشدارهای لازم نیز داده‌شده است و اگر شهرداری‌ها برخلاف نامه هشداری اقدام کنند مطمئناً برخورد خواهد شد.

مدیرکل سازمان بازرسی استان یزد با تأکید بر این‌که ارائه خدمات برای ساختمان‌هایی که برخلاف قانون ساخته‌شده‌اند غیرقانونی است، اظهار داشت: اگر در ساخت بنایی تخلف صورت گرفته باشد به‌طور مثال مالکیت، کاربری و یا استحکام آن مشکل داشته باشد ارائه خدماتی مانند آب، برق و گاز به آن صحیح نیست و خلاف قانون است.

طالبی عنوان کرد: اگر ساختمان و بنایی هیچ مشکل قانونی در مالکیت، کاربری و ... نداشته و فقط بدون پروانه و یا خلاف پروانه ساخته‌شده باشد و پرونده آن به کمیسیون ماده صد نیز رفته باشد و رای به جریمه صادرشده باشد و جریمه نیز در جریان پرداخت باشد؛ در این شرایط شهرداری نباید مانع از ارائه خدمات شود.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار