Navigation Navigation

محتوا محتوا

زندگی به سبک شهداء؛

شهید انتظاری:می خواستی بشکنی چرا ضبط را شکستی!؟ نوار را می شکستی/«حاج حسن» در جمع معترضین چه گفت!


هم رزم شهید انتظاری در دوران دفاع مقدس گفت: آن زمان برخی می آمدند و بزرگتری می کردند و همواره می گفتند الان یه اشتباهی شده و شما ببخشید، اما نمی دانم حاج حسن در جمع خصوصی به معترضین چه چیزی گفت که آنها بجای اینکه طلبکار باشند برعکس عذر خواهی کردند.

به گزارش یزدامــــــروز، هم رزم شهید انتظاری با اشاره به  خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در منطقه جنگی  بانه  چندین تن از افرادی  ناجور با من هم اتاق شدند اوایل  من همواره با تعجب  به خودم گفتم: اینها برای چه آمده اند اینجا!؟

 

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جو وفضای اتاق خیلی برایم سنگین شده بود، چرا که آنان نوار ترانه ای هم با خودشان آورده بودند وگاهی گوش می کردند  ولی آن چیز عجیب  و جای سئوال  داشت این بود که  اینگونه افراد آن هم در موقعیت اوایل انقلاب، اینجا چه می کنند!؟

 

حجت الاسلام نجم الهدی با اشاره به اینکه من  با تصور اینکه اینگونه افراد به قصد جبهه نیامده  بلکه به دنبال محفلی دوستانه برای خوشگذرانی  و شادی هستند گفت:  جالب بود که آنان  از شرایط حاکم بر آنجا وحشت هم داشته و با تق وتوقی وحشت زده می شدند.

 

 

وی با بیان اینکه  چندین بار به خاطر این  کارشان به  آنها تذکر داده بودم ولی آنها نه تنها گوششان بدهکار نبود وکار خودشان را می کردند گفت: من یکدفعه  ناراحت شدم ضبط صوتشان را برداشتم ومحکم کوبیدم برزمین...!!!

همرزم شهید انتظاری در دوران دفاع مقدس ادامه داد: من نسبت به حساسیتی که به این موضوع  داشتم ضبط صوت را شکستم و بعد هم سروصدا بلند شد.

 

 

وی عنوان کرد: خلاصه حاج حسن  آمد برای  وساطت  و به  نوعی به من معترض  شد که چرا این کار را کردم. و به من گفت می خواستی بشکنی چرا ضبط را شکستی!؟  نوار را میشکستی،  بعد هم رفت وبا آنها گرم گرفت وصحبت کرد، به گونه ای که  که درنهایت آنها آمدندو روی اصل کار خودعذر خواهی کردند.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در پایان گفت: آن زمان برخی می آمدند وبزرگتری می کردند و می گفتند:حالا یه اشتباهی کرده و ببخشید  اما  نمی دانم حاج حسن در جمع خصوصی چه چیزی گفت که آنها بجای اینکه طلبکار باشند برعکس عذر خواهی کردند!

 






آخرین اخبار آخرین اخبار