Navigation Navigation

محتوا محتوا


شهید قندی یزد در خانه متوقف شد+ فیلم


تیم فوتبال شهید قندی یزد در هفته بیست و سوم لیگ دسته دو فوتبال کشور در حالی به تساوی یک‌بریک دست‌یافت که در این دیدار میزبان این تیم بود.

به گزارش یزدامروز، شب گذشته و در بازی هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور رقابت بین تیم‌های شهید قندی و مس نوین کرمان در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد.

در این بازی حساس که به علت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد، رقابت دو تیم با تساوی و تقسیم امتیازات به پایان رسید و تیم شهید قندی یزد نتوانست از فرصت میزبانی استفاده کند.

نیمه نخست دیدار تیم‌های شهید قندی و مس نوین کرمان بدون گل به پایان رسید و مهمترین اتفاق این نیمه را می‌توان اخراج طاهرالقلب مربی دروازه بان‌های شهید قندی به دلیل اعتراض به داور دانست.

در نیمه دوم این تیم مس نوین کرمان بود که در دقیقه 53 و از روی ضربه ارسالی از نقطه کرنر توانست گل نخست را به ثبت برساند.

پس‌ازآن تیم شهید قندی عزم خود را برای زدن گل تساوی جزم کرد و بلافاصله پس از دریافت گل، یک پنالتی به دست آورد که این موقعیت عالی توسط شفیعی پور از دست رفت.

درنهایت تلاش‌های شهید قندی یزد به ثمر نشست و در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه دوم، حسن نیازی موفق به زدن گل برای تیم میزبان شد تا درنهایت این بازی با نتیجه یک‌بریک به اتمام برسد.

با توجه به صدرنشینی شهید قندی و هفته‌های پایانی این رقابت‌ها، این تیم می‌توانست از این موقعیت برای استحکام در صدر جدول و نزدیک شدن به صعود امیدوار باشد که نتوانست از آن استفاده کند.

لحظه گل تیم فوتبال شهید قندی توسط حسن نیازی



Loading the player...



آخرین اخبار آخرین اخبار