Navigation Navigation

محتوا محتوا

عضو شورای شهر یزد:

شورای شهر «ماجرای فرهمند» را از شورای حل اختلاف پیگیری می کند


عضو شورای شهر یزد گفت: شورای شهر در راستای دفاع از حقوق مردم ماجرا را از طریق شورای حل اختلاف پیگیری خواهد کرد و در این ماجرا تابع رای شورای حل اختلاف خواهد بود.

حمیدرضا قمی در مصاحبه با یزدامروز؛ در خصوص علت اصرار شورای شهر مبنی بر تائید شهردار منتخب گفت: علت اصرار شورا این است که اعضای شورا به عنوان منتخبین مردم انتظار دارند دستگاه های نظارتی ادله کافی در رد شهردار منتخب را  به آنان ارائه  دهند.

***ادله رد فرهمند باید به شورای شهر رسانده شود
وی افزود: با توجه به اینکه قبل از این که شورا نظرش را به صحن علنی ببرد و قطعی کند استعلامات لازم را از دستگاه های نظارتی اخذ کرده حال  باید اگر بعد از این ماجرا در صلاحیت شهردار منتخب  مشکلی به  وجود  آمده ادله  آن به اطلاع شورا رسانده شود.
عضو شورای شهر یزد تاکید شورا بر گزینه منتخب خود را حقوق قانونی شورا دانست و اظهار داشت: شورای شهر در راستای دفاع از حقوق مردم ماجرا را از طریق شورای حل اختلاف پیگیری خواهد کرد و در این ماجرا تابع رای شورای حل اختلاف خواهد بود وتصمیم این شورا  برای اعضای شورای شهر فصل الخطاب خواهد بود.

***بلاتکلیفی شهردار منتخب بخاطر عدم پاسخگویی دستگاه های نظارتی
قمی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد برخی اعضای شورا با اصرار خود می خواهند ماهیت فردی خود را به اثبات برسانند گفت: باید هر کدام از  ما به حیطه اختیاراتی که قانون معین کرده احترام یگذاریم و از حقوق قانونی خود کوتاه نیاییم چرا که این کوتاهی در حقیقت بی توجهی به حقوق مردم است و شما یقین بدانید شورا تنها از ظرفیت قانونی خود استفاده می کند و در این میان کشمکش فردی و جناحی در میان نیست و طولانی شدن این ماجرا از ناحیه دستگاه های پاسخگو در این زمینه است که ادله کافی را به شورای شهر ارائه ندادند.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار